نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نباید به موضوع حقوق های نامتعارف رنگ و بوی سیاسی دهیم، اظهار کرد: در این رابطه نمایندگان مجلس طرحی دو فوریتی با عنوان نظارت سازمان یافته بر دریافتی مدیران به مجلس ارائه داده اند که در آستانه تصویب است.

نماینده ملایر در مجلس: طرح دو فوریتی نظارت بر حقوق مدیران در آستانه تصویب است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا حجت الاسلام احدآزادی خواه روز جمعه در جمع خبرنگاران افزود: قوای سه گانه باید با وحدت رویه دست به دست هم دهند تا علاوه بر شناسایی دست های پشت پرده حقوق های نامتعارف، نگاه های مسموم به بیت المال قطع شود. 
وی گفت: دریافت حقوق های نامتعارف لکه ننگی بر پیکره نظام و نشانه سوء مدیدیت است که ضمن برخورد قانونی و قاطعانه، این مبالغ باید به بیت المال بازگردانده شود. 
نماینده مردم ملایر در خانه ملت ادامه داد: در این دوره از مجلس فراکسیون های قوی تشکیل شده که نشان دهنده وجود دمکراسی واقعی در کشور است. 
وی گفت: هم اکنون آرامش خوبی در مجلس شورای اسلامی حاکم است و تنوع نگرش های سیاسی در مجلس موجب هیاهوی سیاسی نبوده و تلاش برای تعامل بین مجلس و دولت در مسائل مختلف وجود دارد. 
وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به آنچه که بدعهدی طرف مقابل در توافق هسته ای و برجام بیان کرد افزود: شیطنت ها و دخالت های آمریکا در تصمیم گیری ها در برجام مشهود است و صحبت های نامزدهای ریاست جمهوری آمریکا و مهندسی های بان کی مون نشان دهنده این است که نباید از جانب آمریکا منتظر گشایش باشیم. 
حجت الاسلام آزادی خواه همچنین تنها راه نجات از وضعیت کنونی در معیشت مردم را تحقق اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: در این راستا همه ادارات و نهادها و عموم مردم باید برای اجرای اقدام و عمل در اقتصاد مقاومتی تلاش کنند. 
وی خروج از اقتصاد تک محصولی نفت را یکی از راه های تحقق اقتصاد مقاومتی و بیان کرد: در این زمینه نیاز است صنایع دستی و مشاغل خانگی و صنایع تبدیلی مورد توجه جدی قرار گیرد. 
وی همچنین صنایع دستی ملایر را یک ثروت فراموش شده تعبیر کرد و گفت: فرش، مروار بافی و مبل و منبت از ظرفیت های ویژه ملایر در صنایع دستی است که امیدواریم به زودی با حضور رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور در ملایر شاهد تحول در حوزه صنایع دستی و گردشگری این شهرستان باشیم. 
وی در حوزه تولیدات محصولات کشاورزی، ملایر را دارای ظرفیت مطلوب و تاثیر گذار بر بازار کشور دانست و افزود: معادن سرشار ملایر نیز سهم بسزایی در ایجاد اشتغال شهرستان دارد که در این زمینه از معاون وزیر صنایع و معادن برای حضور در ملایر دعوت کرده ایم. 
حجت الاسلام آزادی خواه مهمترین مشکل این شهرستان را معیشت و بیکاری جوانان تحصیل کرده عنوان کرد و افزود: باید توسعه تولید محصولات باغی، گسترش صنعت دامداری و صنایع تبدیلی و فرآوری محصولات کشاورزی و توجه ویژه به بخش صادرات صنایع دستی ملایر اقدامات لازم صورت گیرد. 
شهرستان ملایر با دارا بودن جمعیتی بالغ بر ٣٠٠ هزار نفر در جنوب شرقی استان همدان واقع شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.