۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰
کد خبر: 409421

قدس آنلاین: چهارشنبه هفته گذشته بود که مأموران انتظامی حوالی نیمه شب دختری را در خیابان مشاهده کردند که ادعا می کرد مورد آدم ربایی قرار گرفته و زنی او را در خانه اش نگه داری می کرد. پس از ثبت این موضوع در کلانتری صبح فردای آن روز دختر جوان به دادسرای ناحیه ۲۷ منتقل شد و به تشریح ماجرا در برابر بازپرس کشیک دادسرا پرداخت.

دختر فراری در دام زنی که دنبال کلفت بود

این دختر اینگونه ادعا کرد که حدود دو هفته پیش از خانه پدرم فرار کردم. با زنی در شهریار آشنا شده بود که قرار بود به خانه او بروم و شب را در آنجا مهمان باشم. وقتی به آنجا رسیدم او مرا در خانه اش حبس کرد و برای کارهای خانه اش از من بیگاری کشید در حالیکه مقدار کمی غذا به من می داد. حدود دو هفته ای را به این صورت گذراندم و به هر طریقی بود می خواستم راه فراری پیدا کنم با اینحال هیچ بار موفق به فرار نشدم تا اینکه بالاخره دیشب توانستم از آنجا خودم را خلاص کنم. من حتی هیچ راهی نداشتم که بتوانم فریاد بزنم و دور و بر آن خانه خلوت بود.

پس از ثبت اظهارات دختر جوان در پرونده، به دستور بازپرس مرشدلو رسیدگی به این موضوع در اختیار مأموران اداره یازدهم قرار گرفت. در آخر دختر جوان در اختیار خانواده اش قرار گرفت.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.