۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۵
کد خبر: 411028

قدس آنلاین:۳۰ دي ماه سال گذشته ساعت ۲ بامداد، مأموران كلانتری ۱۱۷ جوادیه پس از برقراري تماس با محسن مدیرروستا، بازپرس كشیك وقت تهران، خبر از كشته شدن یك سارق در حوزه استحفاظی خود دادند.

نفرین دزدی پراید یک سارق را به کشتن داد

 

پس از اين بود كه بازپرس ويژه پايتخت به همراه كارآگاهان جنايي به صحنه تصادفي مرگبار اعزام شدند. بر اساس اظهارات يكي از افسران، مأموران كلانتری 190 مجیدیه در حال گشت‌زنی در منطقه استحفاظی خود بودند كه به یك پراید سفيد رنگ با 3 سرنشین مشكوك می‌شوند. پس از استعلام پلاك اين ماشين مشخص مي‌شود سرقت اين پرايد توسط صاحب آن به نيروي انتظامي اعلام شده است. بنابراین به سرنشینان اين پراید سفيد رنگ دستور ايست داده مي‌شود كه پس از اين سريعا ماشين حركت مي‌كند و با سرعت تمام از محل دور مي‌شود.

در نتیجه تعقیب و گریز پليسي در خيابان‌هاي پايتخت ماشين به بزرگراه امام علي وارد مي‌شود و از آن طريق به خيابان فدائيان اسلام مي‌رسد كه جلوي بيمارستان مهدیه در حاليكه سارق قصد دور زدن داشت، مأموران انتظامي به سمت پراید شلیك می‌كنند و گلوله‌اي نيز در اين بينابين به راننده پراید اصابت می‌كند اما در همين حين پرايد سرقتي بر اثر انحراف از مسير واژگون مي‌شود و به سمت دو درخت مي‌رود كه در نتيجه تصادم با درخت، خودرو از حركت مي‌ايستد.

مأموران كلانتری خودرو را محاصره مي‌كنند و پس از بررسی خودرو متوجه می‌شوند راننده كه از ناحیه زیر سینه هدف اصابت گلوله نيز قرار گرفته است جان خود را از دست داده و 2 سرنشین دیگر فرار مي‌كنند. در ادامه بررسی‌های پلیس، یكی از سرنشینان كه زیر یك خودرو پنهان شده بود، شناسایی و به علت صدمات ناشی از واژگونی خودرو به بیمارستان منتقل مي‌شود و فرد دیگر نيز پس از مدت چند هفته بالاخره در مخفيگاه خود شناسايي و دستگير مي‌شود.

در نهايت پس از گذشت چند ماه از بررسي‌هاي صورت گرفته در اين پرونده، بالاخره با تلاش‌هاي بازپرس ، در مورد سرقت خودروي پرايد سفيد رنگ كه در اين حادثه صدمات زيادي به آن وارد شده بود، كيفرخواست صادر شد و پرونده با صدور رأي سرقت براي هر سه سرنشين خودرو، كه يكي از آنها در وقت تعقيب و گريز جان خود را از دست داد، به دادگاه كيفري استان فرستاده شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.