پردرآمدترین مشاغل آگهی‌شده هفته جاری/بازاریاب لواشک با حقوق ماهانه ۳ میلیون تومان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از اقتصادنیوز، بازاریاب ملک و املاک با روابط عمومی قوی و آ‌موزش رایگان در حین کار و با درآمد ماهانه پنج تا 10 میلیون تومان در رتبه اول پردرآمدترین مشاغل آگهی‌شده هفته قرار دارد.

دعوت به همکاری از یک دندانپزشک فارغ‌التحصیل با درآمد حداقل 7.5 میلیون تومان در صورت دارا بودن پروانه مطب، دومین شغل پردرآمد آگهی‌شده هفته به نظر می‌رسد.

 همچنین در بخش بازاریاب مواد غذایی، در یک آگهی از 10 نفر بازاریاب باتجربه جهت پخش لواشک با درآمد ماهانه سه میلیون تومان همراه با مزایای عالی و در آگهی دیگری از بازاریاب حرفه‌ای خا نم و آقا با درآمد ماهانه دو میلیون تومان همراه با بیمه اعلام نیازمندی شده است.

در یکی از آگهی‌ها از بازاریاب خانم یا آقا جهت پخش روغن موتور با درآمد ماهانه چهار میلیون تومان و در آگهی دیگری بازاریاب جهت پخش اسباب‌بازی با درآمد ماهانه سه میلیون تومان همراه با پورسانت و بازاریاب باسابقه، دارای وسیله پخش ویزیت، جهت کار در خشک‌شویی به صورت تمام‌وقت با درآمد ماهانه دو میلیون تومان دعوت به همکاری شده است.

در چندین آگهی از تعداد زیادی راننده همراه با اتومبیل جهت کار در آ‌ژانس و تعداد زیادی راننده وانت جهت باربری دعوت به کار شده است. راننده آژانس با درآمد ماهانه پنج میلیون تومان به صورت صبح، عصر و شب حوالی مناطق سعادت‌آباد، مجیدیه و سیدخندان و همچنین راننده وانت جهت پخش لوازم آرایشی و بهداشتی با درآمد ماهانه چهار میلیون تومان و راننده با نیسان یخچال‌دار جهت فعالیت در شرکت پخش مواد غذایی با درآمد ماهانه سه میلیون تومان از دیگر نیازمندی‌های آگهی‌شده هستند.

در بخش نگهدار کودک و سالمند، تعداد زیادی آگهی به چشم می‌خورد که از مهم‌ترین آنها می‌توان به تعداد زیادی خانم جهت نگهدار سالمند و کودک با درآمد ماهانه 2.5 میلیون تومان همراه با بیمه و در یک آگهی دیگر، نگهدار کودک و سالمند با درآمد ماهانه تا سه میلیون تومان همراه با بیمه اشاره کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.