قدس ‌آنلاین- بیرجند: نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان جنوبی ورزش را یک ارزش دانست وگفت: ورزشکاران باید پیامهای اخلاقی و انقلاب را به دنیا صادر کنند.

ورزشکاران باید پیامهای اخلاقی و انقلاب را به دنیا صادر کنند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بیرجند، حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی در دیدار نجمه خدمتی دارنده عنوان هشتمی المپیک ریو 2016 با ایشان سلامت برای انسان در بعد جسمی و روحی را یک نعمت بزرگ عنوان کرد و اظهار داشت: اسلام به تمامی زوایای وجودی انسان توجه دارد.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی فرهنگ ورزش را توجه به پهلوانی و مفاهیمی چون ایثار و گذشت دانست و بیان داشت: ورزشکاران باید بر اساس فرهنگ، عقیده و ایمانشان در میادین ورزشی عمل کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان جنوبی ورزش را یک ارزش دانست و افزود: ورزشکاران باید پیامهای اخلاقی و انقلاب را به دنیا صادر کنند.

وی انسانیت و اخلاق را والاترین ارزشها بیان کرد و افزود: بزرگترین ورزش تمرین برای مبارزه با هوای نفس و امیال نفسانی است.

نجمه خدمتی در این جلسه با اشاره به دیدارش با مقام معظم رهبری از رهبر فرزانه انقلاب به عنوان حامی ورزشکاران یاد کرد و افزود: ایشان اهمیت بسیار  زیادی برای قهرمانان قائل می‌شوند.

وی با بیان اینکه به عنوان یک زن ورزشکار مسلمان با حضور قوی در رقابتهای بزرگ جهانی نشان دادیم که هیچ محدودیتی نداریم، آن را اقدامی مورد تایید و تاکید رهبری عنوان کرد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی نیز با بیان اینکه قابلیتها و  توانمندی‌های بسیاری در خراسان جنوبی وجود دارد از خدمتی به عنوان عصاره این استعدادها نام برد و اظهار داشت: کار بزرگ ورزشکاران ما در میادین بزرگ جهانی و آسیایی به اهتزاز درآوردن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

حمیدرضا برومند از خدمتی به عنوان ورزشکاری جوان و خوش آتیه یاد کرد و افزود: خدمتی به‌رغم سن کم توفیقات بسیاری داشته‌ و امیدوارم افتخارات را  با کسب عناوین بهتر و  والاتر تکرار کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.