حملات خمپاره‌ای معارضان مسلح به شهر حلب در شمال سوریه به کشته شدن دست کم ۷ غیرنظامی منجر شده است.

حملات خمپاره‌ای معارضان مسلح به حلب؛ ۷ کشته

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری شبستان، خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، با تأیید این خبر گزارش داد دو تن از جان باختگان زن و یک نفر از آنان کودک بوده اند.

 در همین راستا منابع سوری اعلام کردند در این حملات 9 تن مجروح شده‌اند.

 روز گذشته نیز خبرگزاری رسمی سوریه از کشته شدن 5 نفر و مجروح شدن 9 غیرنظامی در حملات خمپاره‌ای معارضان مسلح به محله صلاح‌الدین در شهر حلب خبر داد.

این در حالی است که روز دوشنبه نیز در حملات خمپاره‌ای معارضان مسلح به محله‌های الحمدانيه ،الشيخ طه، السليمانيه و حلب الجديده دست کم 9 غیرنظامی کشته و 12 تن از آنان مجروح شدند.

تشدید درگیری‌ها میان ارتش و معارضان مسلح در حلب

در همین راستا، درگیریهای شدیدی میان نیروهای ارتش سوریه و معارضان مسلح در محله‌های بستان القصر، الزبدیه و سیف‌الدوله در شهر حلب رخ داده است. 

از سوی دیگر در حملات هوایی جنگنده‌های روسی به مواضع تروریست‌ها در دو منطقه " کلیات" و "الراموسه" در جنوب شهر حلب 12 تن از آنها کشته شدند.

شایان ذکر است در حملات روز گذشته ارتش به مواضع تروریستها در حلب و حومه حمص، 15 خودروی آنها منهدم و ده‌ها تن از  آنان کشته شدند.

حملات راکتی و خمپاره‌ای معارضان مسلح به حلب در حالی صورت می‌گیرد که ارتش سوریه از 27 تیر با پیشروی به سمت مناطقِ تحتِ تسلطِ معارضان در شرق حلب، تروریست‎ها را به محاصره خود درآورده است.

معارضان نیز از آن زمان برای شکستن محاصره و آزاد کردن مسیرهای تدارکاتی خود در چندین جبهه با نیروهای ارتش سوریه درگیر شده‌اند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.