ایلام- خبرنگار قدس آنلاین- مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام گفت: در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، کلنگ زنی 26 پروژه ورزشی تأثیر گذار، نقطه عطفی در تاریخ ورزش استان خواهد بود.

کلنگ زنی 26 پروژه ورزشی در ایلام

فرزاد فتاحی با بیان اینکه با برنامه ریزی های صورت گرفته در سال جاری 7 سالن ورزشی روستایی، 3 زمین فوتبال چمن مصنوعی روستایی، 2 باب سالن ورزشی 1200 نفره در شهرستانهای دره شهر و ملکشاهی، 5 سالن ورزشی شهری، استادیوم ورزشی شهدای زمین فوتبال چوار، مجموعه بزرگ ورزشی بانوان ایلام و 7 باب سالن تیراندازی کلنگ زنی خواهد شد، افزود: برای احداث 16 فضای ورزشی حدوداً 30 هزار میلیون ریال از محل اعتبارات وزارت ورزش و جوانان و 29 هزار میلیون ریال از محل اعتبارات وزارت نفت تأمین اعتبار خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه با احداث این اماکن ورزشی در مجموع 134 هزار و 452 متر مربع به فضاهای ورزشی و در مجموع 22 صدم متر مربع به سرانه ورزشی استان اضافه خواهد شد، اظهار داشت: این دستگاه اجرایی مصمم است در سال 1391 تحول شگرفی در حوزه ورزش استان ایجاد کند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام به برنامه های طراحی شده این دستگاه در سال 91 اشاره و بیان داشت: میزبانی 10 مسابقه بزرگ قهرمانی کشور و 2 مسابقه آسیایی و بین‌المللی از جمله برنامه‌های این اداره کل در حوزه قهرمانی و گسترش ورزش در استان است.
فرزاد فتاحی با بیان اینکه کسب بیش از 800 عنوان قهرمانی و همچنین توسعه ورزش‌های همگانی و بومی محلی استان از جمله مهم‌ترین برنامه‌های ورزشی این اداره کل در سال 91 است، خاطرنشان ساخت: تا خرداد ماه سال جاری نیز برای نخستین‌بار جشنواره بازی‌های بومی و محلی استان در محل پارک جنگلی چغاسبز ایلام با معرفی آداب و رسوم هر کدام از شهرستان‌های تابعه برپا خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه تحقق این موضوع مهم بدون همکاری ورزشکاران، مربیان، مسئولان هیئت‌های ورزشی، داوران، کارشناسان، پیشکسوتان ورزشی و همچنین مدیران دستگاه‌های مرتبط با موضوع در استان میسر نخواهد بود، یادآور شد: به زودی از مدال آوران و افتخار آفرینان ورزش استان طی مراسم با شکوهی تجلیل شده و امسال برای اولین بار رؤسای فعال هیأتهای ورزش و نواب رئیس هیأتها در امور بانوان و همچنین مسئولین فعال سمن ها در امور جوانان در قالب کاروانهای زیارتی به سفر عتبات عالیات اعزام می شوند.
 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.