قدس آنلاین –گیلان – مهرناز زمین افشان: در جلسه شورای اداری استان که در آستانه هفته‌ی بزرگداشت دولت با حضور معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده و مدیر عامل خبرگزاری ایرنا در سالن همایش‌های غدیر استانداری به ریاست استاندار گیلان برگزار شد، دکتر محمدعلی نجفی با تبریک هفته‌ی دولت به تمامی بخش دولتی و فعالان این عرصه افزود : از عملکرد و تلاش‌هایی که مدیران در سال اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل در حال انجام هستند قدردانی می‌کنم.

تحقق شعار همبستگی هفته دولت با همبستگی همگانی

وی شعار هفته دولت امسال را اقدام و عمل ملت-دولت؛ امیدوار و استوار عنوان و خاطر نشان کرد : انشاء ا... با همبستگی که در فضای استان وجود دارد فرمانداران، مدیران دستگاه‌ها و سازمان‌ها در جهت تحقق این شعار و به ثمر نشستن اهداف دولت تدبیر و امید گام بردارند.

نماینده عالی دولت در گیلان اعضاء شورای اداری استان را موظف به همراهی، همزبانی و همدلی در اقدامات در مسیر اهداف دولت کرد و اظهار داشت : عملکرد مدیران براساس این معیارها ارزیابی و بررسی می‌شود.

وی بر ضرورت بهره‌مندی مدیران از فرصت خبر و رسانه‌ها در جهت انعکاس دستاوردها تأکید و تصریح کرد : تلاش‌های صورت گرفته و نتایج آن کارنامه‌ای مثبت برای استان است که متأسفانه برخی از مدیران در انعکاس و پردازش آن و اطلاع رسانی به مردم عملکرد خوبی ندارند.

استاندار گیلان با بیان اینکه در جلسات مختلف باید نقاط ضعف و قوت‌ها مطرح شود افزود : نباید انتظار داشته باشیم جلسات به تعریف و تمجید پرداخته شود و بلکه باید با طرح نقصان‌ها در جهت کاهش آن گام موثر برداریم.

وی به نقطه نظرات موثر مجمع نمایندگان استان اشاره و خاطر نشان کرد : از مجمع نمایندگان استان با نگاه مثبتی که به حوزه‌ی عملکرد استان دارند بهره‌مند می‌شویم.

دکتر نجفی به قرار گرفتن در آستانه بازگشایی مدارس آغاز سال تحصیلی جدید اشاره کرد و گفت : آموزش و پرورش، مراکز آموزش عالی و نیز دستگاه‌های فرهنگی استان نباید تنها بمانند و در این مسیر همکاری بیشتر دستگاه‌های اجرایی را می‌طلبد.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.