قدس آنلاین-شهرکرد- آناهیتا موجودی: بمناسب هفته دولت ۲۱۰۰ واحد مسکونی مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت وامید است  در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی تا ۱۱ هزار شغل جدید یا تثبیت شغلی تا پایان سال جاری در استان ایجاد شود.

با آغاز هفته دولت  ۱۵۹ طرح با اعتباری بالغ بر ۲۰۹ میلیارد تومان به بهره برداری خواهد رسید

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد، استاندار چهارمحال و بختیاری  در نشست خبری با خبرنگاران،ضمن گرامی داشت یاد و نام شهدا و تبریک هفته دولت از افتتاح 159 طرح با اعتباری بالغ بر 209 میلیارد تومان خبر داد که شاخص ترین این طرح ها شامل سه طرح در زمینه آب، بهره برداری از فاز اول کارخانه فولاد، کارخانه حجاب، نیروگاه ها و چندین طرح دیگر با اشتغالزایی  854 نفر بطور مستقیم می باشد.
قاسم سلیمانی دشتکی گفت : بمناسب هفته دولت 2100 واحد مسکونی مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت وامید است
در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی تا 11 هزار شغل جدید یا تثبیت شغلی تا پایان سال جاری در استان ایجاد شود.
استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: تا پایان امسال 50 طرح تولید غیرفعال در استان به چرخه تولید بازمی گردد که 11 طرح از این تعداد تاکنون در مدار تولید قرار گرفته است.
وی افزود : افزایش ظرفیت تولید 245 واحد تولیدی، بهره برداری از 50 طرح تولیدی با پیشرفت بالای 60 درصد، بازگرداندن 50  واحد تولیدی به چرخه تولید،  کشت گلخانه ای ،گیاهان دارویی و گل محمدی در 7100 هکتار زمین، اجرای 21 طرح در بخش گردشگری و اشتغالزایی 500 نفر در حوزه صنایع دستی از دیگر تعهدات ستاد اقتصاد مقاومتی استان به شمار می رود.
وی با ارزیابی مطلوب از روند اجرای طرح های سفر هیات دولت به استان اظهار کرد: با اقدام های خوبی که در خصوص اجرای طرح های عمرانی، فرهنگی، راه، گازرسانی و آبرسانی به روستاها انجام گرفته می توان اعلام کرد که تعهدات سفر هیات دولت در استان تا بخش زیادی انجام شده است.
استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اجرای طرح راه آهن اصفهان - شهرکرد - خوزستان تصریح کرد: هم اکنون دو گروه تامین مالی و گروه فنی درحال انجام کار کارشناسی این طرح هستند که با تکمیل مطالعات بزودی شاهد کلنگ زنی این طرح خواهیم بود.همچنین پروژه راه آهن مبارکه – شهرکرد 17 درصد پیشرفت داشته که نیازمند سرمایه گذاری جهت ادامه و تکمیل کار است.
سلیمانی دشتکی عنوان کرد : از اصحاب رسانه انتظار داریم با وجود اختلاف نظر ها در جهت ایجاد همدلی و تحکیم وحدت در استان گام بردارند.
وی با تاکید بر انتقاد سازنده از دولت، هرگونه تخریب و سیاه نمایی را موجب ناامیدی مردم نسبت به نظام و دولتمردان دانست و افزود: باید بر فضای حاکم بر تریبون ها عدالت حاکم باشد و در بیان مسائل مصالح نظام درنظر گرفته شود.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.