قدس آنلاین- بیرجند: نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه وظیفه اصلی و مهم بنیاد شهید انتقال پیام شهدا و ایثارگران است گفت: باید در این خصوص بیش از پیش تلاش شود و از طرفی انتقال پیام شهدا به گونه‌ای باشد که با اهداف آنان سنخیت داشته باشد.

 انتقال پیام شهدابه مردم باید با اهداف آنان مطابقت داشته باشد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بیرجند، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا عبادی در دیدار مدیرکل و کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان‌جنوبی اظهار داشت: شهدا به دلیل اینکه معیار ارزش انسانیت انسان هستند در پیاده‌کردن سیستم حق که جز آن راه نجاتی وجود ندارد جانشان را فدا کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی ضمن تشریح فلسفه تشکیل بنیاد شهید و امور ایثارگران تصریح کرد: شهدا در زمان حیاتشان به وابستگانشان خدمت و کمک می‌کردند و زمانی که شهدا به لقاءالله پیوستند خدمت به وابستگان آنها را بنیاد شهید و امور ایثارگران انجام می‌دهد.

وی ادامه داد: انتقال پیام شهدا و ایثارگران نیز از وظایف مهم و فلسفه تشکیل بنیاد شهید است که باید انتقال پیام شهدا به گونه‌ای باشد تا با اهداف شهدا سنخیت داشته باشد و در این خصوص کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران توجه داشته باشند که مردم به عمل و رفتار آن‌ها توجه دارند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان‌جنوبی نیز در این دیدار با بیان گزارش عملکرد بنیاد شهید استان در سالهای اخیر گفت: خراسان‌جنوبی در سال گذشته در زمینه دیدار از خانواده شهدا رتبه اول کشوری را کسب کرد.

حجت‌الاسلام معصومی افزود: امسال نیز سه برنامه داریم که عبارتند از توانبخشی، توسعه بهره‌وری و توسعه علمی و فرهنگی است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان‌جنوبی تصریح کرد: پیشرفت فیزیکی ساختمان اداری بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی نیز  خوب بوده است و هم اکنون 55 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.