قدس آنلاین- بیرجند: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان درمیان گفت: افرادی که تاکنون موفق به ثبت نام و دریافت کارت نشده اند از ابتدای مهرماه تا پایان آذرماه می توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان محل سکونت خود با همراه داشتن مدارک لازم نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

پایان آذرماه آخرین مهلت ثبت نام و دریافت کارت الکترونیکی مبالادت مرزی است

به گزارش قدس آنلاین از بیرجند، مهدی صادقی درنشست خبری افزود: از مجموع 14 هزار 910  خانوار که در سامانه مرزنشینان ثبت نام و درخواست کارت مرزنشینی کرده اند تاکنون 14 هزار و 84 خانوار کارت خود را دریافت کرده‌اند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان درمیان گفت: تاکنون 11 هزار و 909 خانوار نسبت به تمدید کارت هایی که تاریخ اعتبار آن پایان یافته اقدام و رمز جدید تحویل آنها شده است.

صادقی اظهار داشت: تاکنون 11 هزار و 423 خانوار با تعداد 43هزار و 570 نفر در دو شرکت تعاونی مرزنشینی این شهرستان عضو شده و نسبت به فعال نمودن کارت مرزنشینی خود اقدام کرده‌اند.

وی افزود: آن دسته از ساکنان شهرستان که کارت خود را دریافت کرده و براثر وقایع چهارگانه تولد، فوت، ازدواج و طلاق نیاز به تغییرات احتمالی در تعداد افراد خانوار به واسطه کاهش، افزایش، تفکیک و یا اعلام مفقودی کارت دارند می‌توانند از ابتدای مهرماه به تدریج به دفاتر پیشخوان محل سکونت خود با دردست داشتن مدارک لازم مراجعه کنند.

وی بیان کرد:افرادی که تاکنون موفق به ثبت نام و دریافت کارت نشده اند از ابتدای مهرماه تا پایان آذرماه می توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان محل سکونت خود با همراه داشتن مدارک لازم نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان سربیشه بیان کرد: همچنین مدت تمدید اعتبار کارت های منقضی شده قبلی نیز تا پایان آذرماه سال جاری تمدید شد.

صادقی با اشاره به شرایط مناسب این شهرستان جهت سرمایه‌گذاری در بخش صنعت گفت: از ابتدای دولت یازدهم تاکنون 28 فقره جواز تاسیس صنعتی برای شهرستان سربیشه صادر شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.