امروز(شنبه) همزمان نمایشگاه های بین المللی پوشاک ایران؛ کف پوش، موکت و فرش ماشینی و صنایع وابسته؛ ماشین آلات، مواد اولیه، منسوجات خانگی، ماشین های گلدوزی و محصولات نساجی و نمایشگاه بین الملللی– تخصصی تجارت سبز در تهران آغاز بکار می کنند.

 برگزاری همزمان چهار نمایشگاه بین المللی در تهران/ حضور۵۳۲شرکت خارجی

به گزارش قدس آنلاين به نقل از ایرنا، در چهارمین نمایشگاه بین المللی پوشاک ایران 48 شرکت داخلی و 39 شرکت خارجی از دو کشور سوریه و چین در فضای نمایشگاهی به وسعت 6 هزار متر مربع آخرین محصولات و دستاوردهای خود را در زمینه تولید انواع پوشاک به نمایش می گذارند.
در هشتمین نمایشگاه بین المللی انواع کف پوش، موکت و فرش ماشینی و صنایع وابسته، تعداد 129 شرکت ایرانی و پنج شرکت خارجی به نمایندگی از کشورهای تایوان، ترکیه و چین در فضایی به مساحت 30 هزار متر مربع حضور دارند.
مشارکت کنندگان در این نمایشگاه، جدیدترین محصولات و کالاهای خود را در زمینه تولید انواع کف پوش، موکت، فرش ماشینی و ماشین آلات و قطعات و صنایع وابسته به معرض دید عموم می گذارند.
امروز بیست و دومین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات، مواد اولیه، منسوجات خانگی، ماشین های گلدوزی و محصولات نساجی با حضور 138 شرکت داخلی و 432 شرکت خارجی از 15 کشور آلمان، اتریش، اسپانیا، انگلستان، ایتالیا، بلژیک، تایوان، تایلند، ترکیه، ژاپن، سنگاپور، فرانسه، چین، هندوستان و کره جنوبی در فضای نمایشگاهی به وسعت 25 هزار متر مربع برگزار می شود.
شرکت های حاضر در این نمایشگاه، در زمینه تولید ماشین آلات نساجی، انواع نخ و مواد اولیه، منسوجات خانگی، حوله، پتو، رومیزی، پرده و ... فعالیت دارند و آخرین دستاوردهای خود را در این نمایشگاه به بازدیدکنندگان عرضه می کنند.
علاوه بر این سه نمایشگاه، امروز نمایشگاه بین الملللی – تخصصی تجارت سبز ایران (Iran Green Trade Fair) نیز در تهران برگزار می شود. در این نمایشگاه 64 شرکت خارجی از 11 کشور آلمان، اتیوپی، ایتالیا، بلژیک، ترکیه، فرانسه، چین، لیتوانی، هلند، هندوستان و کنیا در فضایی به مساحت بیش از یک هزار و 500 متر مربع حضور دارند که مشارکت کنندگان در این بخش جدید ترین محصولات خود را در زمینه تولید انواع گل و گیاه و صنایع وابسته در معرض نمایش گذاشته اند.
به گزارش ایرنا، این چهار نمایشگاه تا روز سه شنبه (16 شهریور) به کار خود ادامه می دهند. نمایشگاه تجارت سبز ایران از ساعت 10 تا 18 و سه نمایشگاه دیگر از ساعت 12 تا 20 روزهای برگزاری پذیرای علاقه مندان است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.