کارشناس سوری مسائل اسرائیل گفت: اسرائیل می‌داند وقتی ارتش سوریه توانسته یک جنگنده اف-۱۶ را سرنگون کند یعنی تسلیحات قوی‌تری هم دارد که هنوز رونمایی نکرده و سامانه‌های رهگیری ارتش برای پاسخ سریع به هر تجاوزی آماده است.

پاسخ برق‌آسای سوریه به جنگنده‌های اسرائیل محافل صهیونیستی را شوکه کرد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس ، «محمد نصور»، کارشناس سوری مسائل اسرائیل در دمشق پاسخ سوریه به تجاوز رژیم صهیونیستی در جنوب سوریه را همچون صاعقه‌ای به پیکره این رژیم خواند و گفت: سوریه درست زمانی به تجاوزگری اسرائیل واکنش داد که بسیاری تصور آن را هم نمی‌کردند و شوک بزرگی به محافل داخلی اسرائیل بود.

وی افزود: رسانه‌های صهیونیستی نیز اذعان داشتند که سرنگونی 2 پرنده اسرائیلی به مثابه پیام قدرتمندانه ارتش سوریه به ارتش اسرائیل بود.

نصور گفت: رسانه‌های صهیونیستی از اقدامات نسنجیده مقامات تل آویو در حمایت از شبه نظامیان تروریست و تحمیل هزینه‌های سنگین بر این رژیم ابراز نارضایتی شدید دارند و همین امر موجب متاثر شدن افکار عمومی و بی اعتمادی جامعه صهیونیستی به رژیم حاکم بر آن شده است.

کارشناس سوری گفت: ضربه غافلگیرانه و برق آسای ارتش سوریه به ارتش رژیم صهیونیستی ثابت می‌کند که سوریه هنوز از ظرفیت‌های بزرگ ناشناخته‌ای برخوردار است و بر اساس دانش نظامی، ارتش‌ها پاسخ به تجاوزگری‌ها را با عالی‌ترین تسلیحات قوی خود نمی‌دهند .

وی افزود: دشمن می‌داند وقتی که ارتش سوریه توانسته یک جنگنده اف 16 را سرنگون کند یعنی تسلیحات قوی‌تر و کارآمدتری هم دارد که هنوز رونمایی نکرده و سامانه‌های رهگیری ارتش سوریه برای پاسخ سریع به هر تجاوزی آماده است.

کارشناس سوری گفت: اظهارات رهبری سوریه درباره پاسخ به هر تجاوزی علیه خاک این کشور معنایش این است که هر گونه حمایت آتش باری رژیم صهیونیستی از گروه‌های تروریستی در جنوب سوریه تجاوزگری علیه خاک این کشور محسوب شده و حق پاسخ را برای نظام دمشق محفوظ نگاه می‌دارد.

نصور در پایان سخنان خود با بیان اینکه پاسخ ارتش سوریه محاسبات جدیدی را برای فرماندهی ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی رقم زده است، گفت: از این پس جنگنده‌های صهیونیستی نمی‌توانند حریم هوایی سوریه را نقض کرده و منتظر پاسخ آماده پدافند هوایی ارتش سوریه نباشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.