تعدادی از هواداران استقلال به سمت خواننده‌ای که در حال اجرای برنامه بود بطری پرتاب کردند که وی مجبور به فرار به سمت تونل شد.

تصویری که هواداران پرسپولیس را عصبانی کرد/ پرتاب بطری به خواننده!

به گزارش قدس آنلاین، دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال در هفته ششم لیگ شانزدهم از ساعت ۱۷ امروز جمعه در ورزشگاه آزادی تهران و به قضاوت علیرضا فغانی برگزار خواهد شد. حاشیه های قبل از این دیدار را در زیر می خوانید:

* اجرای موسیقی‌های محلی استان های مختلف از جمله برنامه های فرهنگی بود که در ورزشگاه آزادی برگزار شد.

* یک خواننده در ورزشگاه مشغول اجرای برنامه بود او هنگامی که به سمت استقلالی ها رفت با واکنش آنها مواجه شد و هواداران به سمت وی اشیا پرتاب کردند. این خواننده هم مجبور شد به سرعت به تونل برود!

* در شرایطی که حدود دو ساعت به آغاز این مسابقه وقت باقی مانده بود حدود ۶۰ هزار هوادار در ورزشگاه حاضر هستند.

* تصویر بزرگی از فرهاد مجیدی در ورزشگاه نصب شد که باعث عصبی شدن هواداران پرسپولیس شده و آنها علیه مجیدی شعار دادند.

* پرسپولیسی ها علیه منصوریان شعار داده و او را مورد توهین قرار دادند.

* در بیرون از ورزشگاه تعدادی از لیدرهای دو تیم به جان یکدیگر افتاده و درگیری فیزیکی شدیدی پیدا کردند که با دخالت نیروی انتظامی این قائله خاتمه پیدا کرد و چند تن از این لیدرها بازداشت شدند که با اظهار ندامت و وساطت برخی مسئولان آنها آزاد شده و برای تشویق تیم خود وارد استادیوم شدند.

* مهدی حب درویش همانند دربی های گذشته این بار هم در ورزشگاه حضور پیدا کرد و با انجام حرکات با توپ هواداران را سرگرم کرد.

* هر چه به زمان شروع بازی نزدیک تر می شویم تعداد حاضرین در ورزشگاه بیشتر شده و کری خوانی هواداران نیز شدت بیشتری پیدا کرده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.