ایلام- خبرنگار قدس آنلاین - مدیر کل آموزش و پرورش استان ایلام گفت: آموزش و پرورش استان ایلام همواره تلاش می کند که شأن معلم آن گونه که باید و هست ارج نهاده شده و جایگاه ارزشمند آن در سیستم آموزشی حفظ شود.

معلمان غیر بازنشسته معوقه ای از آموزش و پرورش طلب ندارند

کلانتر بارانی با اشاره به نظرات برخی معلمان مبنی بر ارزشیابی آنها بر مبنای میزان درصد قبولی دانش آموزان، افزود: در ارزیابی معلمان فاکتورهای متعددی دخالت دارد و میزان نمره قبولی دانش آموزان، تنها یکی از آن فاکتورهاست.
وی با بیان اینکه این دستگاه آموزشی حق دارد که از معلمان و کادر آموزشی خود در سطح استان که تسهیلات و حقوق به آنها در مدت 12 ماه سال پرداخت می کند ارزیابی به عمل آورد، اظهار داشت: معلمی که از 30 دانش آموز کلاسش تنها یک دانش آموز نمره قبولی کسب کرده است نباید مورد سوال قرار گیرد و این سوال به معنای ارزیابی او بر اساس نمره قبولی کلاس نیست بلکه می خواهیم معلم با تغییر در نحوه تدریس خود و تلاش بیشتر به امر آموزش ادامه دهد تا سطح علمی دانش آموزان ارتقا یافته و بدین صورت جایگاه علمی استان افزایش یابد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام میزان مشارکت معلمان در فوق برنامه های مدرسه، نحوه مدیریت کلاس، میزان ارتباط موثر با مدرسه و خانواده را برخی از فاکتورهای ارزشیابی معلمان عنوان کرد و بیان داشت: بدون شک معلمانی که در این آیتم ها بیشترین امتیاز را کسب کرده و از لحاظ علمی در بالایی تدریس کنند بعنوان معلمان برتر انتخاب خواهند شد.
کلانتر بارانی از اصلاح نحوه پرداخت فوق العاده بدی آب و هوا به مناطق کمتر توسعه یافته در قانون مدیریت خدمات کشوری خبر داد و تصریح کرد: نحوه پرداخت فوق العاده بدی آب و هوا به مناطق کمتر توسعه یافته در قانون مدیریت خدمات کشوری در سال جاری اصلاح می شود و امیدواریم که این حق به صورت کامل به معلمان روستایی نیز پرداخت شود.
وی از پرداخت معوقه فرهنگیان بازنشسته در روزهای اخیر خبر داد و خاطرنشان ساخت: معلمان غیر بازنشسته معوقه ای از آموزش و پرورش طلب ندارند و تا کنون هر ماه حقوق و مزایای خود را کامل دریافت کرده اند.

 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.