قدس آنلاین:مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان شمالی گفت: حدود ۶۰ درصد از واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی که مشمول بخشودگی تعدیل اقساط معوق بودند از این مشوق استفاده کردند.

برخورداری ۶۰ درصد از واحدهای صنعتی از بخشودگی تعدیل اقساط معوق

به گزارش قدس آنلاین از بجنورد، محمدعلی یوسفی افزود: سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در اقدامی عملی در راستای سیاست‌های دولت یازدهم در برنامه‌های اقتصاد مقاومتی خود اقدام به اعطاء تسهیلات و بخشودگی بدهی واحدهای صنعتی به شرکت شهرک‌های صنعتی کرد.

وی افزود: براساس این طرح، واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی خراسان شمالی که دارای قرارداد حق بهره برداری از زمین، اعیانی و تأسیسات و مشمول پرداخت تعدیل بدهی‌های معوق بوده و تا کنون موفق به پرداخت اصل بدهی و تعدیل آن نشده‌اند؛ از تخفیف و بخشودگی بهره‌مند می‌شوند.

محمدعلی یوسفی به پایان یافتن مهلت استفاده از این مشوق اشاره کرد و گفت: مهلت استفاده از این طرح تا پایان شهریور ماه بود که ٢٧ واحد صنعتی مشمول مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی استان از آن استفاده کردند.

وی این طرح را گام مهمی در راستای حل مشکلات مالی واحدهای صنعتی کوچک دانست و تاکید کرد: مشوق بخشودگی تعدیل اقساط معوق تا٩۰ درصد، تنها یکی از طرحهای حمایتی از واحدهای صنعتی کوچک و متوسط بود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.