استاندار خراسان رضوی بابیان اینکه سالانه 27 میلیون زائر به مشهد سفر می‌کنند، تصریح کرد: با چنین وضعیتی قطعاً مسؤولیت نیروهای انتظامی خراسان رضوی فراملی است.

مسؤولیت نیروهای انتظامی در خراسان رضوی فراملی است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس ، علی‌رضا رشیدیان صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک یگان‌های نظامی استان به مناسبت هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: میزان احساس امنیت در استان خراسان رضوی 93 درصد بوده که این میزان پنج درصد بیشتر از میانگین کشور است.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به نظرسنجی‌های صورت گرفته تصریح کرد: احساس امنیت به وجود آمده در استان حاصل تلاش بی‌وقفه و بی‌نظیر نیروهای نظامی و انتظامی است.

وی افزود: خراسان رضوی 900 کیلومتر مرز مشترک با کشورهای همسایه دارد که با هوشیاری و مجاهدت مرزبانان غیورمان امنیت امروز این مرزها مثال‌زدنی است.

رشیدیان با اشاره به ورود سالانه بیش از 2.5 میلیون زائر خارجی به استان خاطرنشان کرد: فعالیت پلیس اماکن باعث حفظ حقوق زائران حضرت رضا(ع) شده است.

وی ارتباط نیروی انتظامی با مردم را یکی از شاخص‌های سنجش مردمی نظام برشمرد و گفت: امروز به لطف خداوند گسترده‌ترین و بیشترین تعامل بین سازمان‌های مختلف نیروهای مسلح و مردم برقرار است.

استاندار خراسان رضوی تأکید کرد: نیروهای انتظامی باید موجب آسایش مردم و رعب و وحشت مجرمان شوند و به فرموده مقام معظم رهبری پناهگاه مردم باشند.

وی با بیان اینکه 27 میلیون زائر سالانه به مشهد سفر می‌کنند، تصریح کرد: با چنین وضعیتی قطعاً مسؤولیت نیروهای انتظامی خراسان رضوی فراملی است.

رشیدیان در پایان توسعه و تجهیز نیروی انتظامی برای تأمین آرامش بیشتر و مقابله با جرائم فضای مجازی و غیرامنیتی را خواستار شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.