قدس آنلااین- تبریز: مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان‌شرقی گفت: نتیجه کالبد شکافی متوفیان خانواده پزشک تبریزی تا یک هفته مشخص می‌شود.

اعلام نظر پزشکی قانونی درباره فوت اعضای خانواده پزشک تبریزی

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، بهرام صمدی‌راد اظهار داشت: نتیجه کالبد شکافی 2 نفر متوفای ماجرای خانواده پزشک تبریزی تا یک هفته مشخص و اطلاع‌رسانی می‌شود.

مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان‌شرقی افزود: با توجه به وجود انواع سموم، نمونه‌های برداشته شده از اجساد کشت، بررسی و ... نتیجه‌گیری خواهد شد.

وی تأکید کرد: بعد از مقایسه نمونه‌های کشت شده مشخص خواهد شد که نوع مسمومیت متوفیان از انواع سموم شیمیایی، صنعتی، غذایی و... کدام است.

صمدی‌راد یادآور شد: با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع و حاشیه‌دار بودن این ماجرا، پزشک قانونی از ظرفیت‌های دانشگاهی نیز بهره‌مند خواهد شد.

مقام ارشد استان در حوزه پزشک قانونی از ارجاع نتایج کالبد شکافی طبق روال قانونی به مراجع قضایی خبر داد و افزود: در نهایت مرجع قضایی در رابطه با این پرونده نیز تصمیم‌گیری خواهد کرد.

این گزارش  حاکی از این است، مادر بزرگ و همسر اعضای خانواده علیرضا صلحی پزشک تبریزی به دنبال استفاده از غذای آلوده در تبریز فوت کردند.

خانواده یک پزشک تبریزی به دنبال استفاده از غذای آلوده مسموم شده و مادر بزرگ وی فوت کرده و همسر این دکتر که در بیمارستان در کما بود جان خود را از دست داد.

پدر، مادر و بردار این پزشک تبریزی نیز مسموم شده بودند که برادر وی از بیمارستان ترخیص شده اس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.