نشست نشر بانوان ایران و ظرفیت‌های موجود با حضور بانوان ناشر و مولف به همت انجمن فرهنگی زنان ناشر در نمایشگاه کتاب فرانکفورت برگزار شد.

نشست بانوان ناشر ایرانی در نمایشگاه کتاب فرانکفورت

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، در روز اول نمایشگاه کتاب فرانکفورت، انجمن فرهنگی هنری زنان ناشر با حضور اعضا در غرفه ایران در این نمایشگاه، نشست سوم غرفه ایران را برگزار کردند.

این نشست که با موضوع نشر بانوان ایران برگزار شد با حضور معصومه اکبری مولف و مدیر انتشارات «سیب سرخ»، فرحناز یوسفی، ظریف کیوان و مریم جدلی رییس هیات مدیره انجمن فرهنگی زنان ناشر به معرفی کتاب‌ها و زمینه فعالیت این انجمن اشاره شد.

همچنین در این نشست از سوی فرحناز یوسفی پیشنهاد شد تا سوگندنامه ناشر که در ایران به ثبت رسیده اجرایی شود تا ناشران نیز مانند پزشکان سوگندنامه‌ای داشته باشند و در فعالیت خود به آن پایبند باشند.

در این نشست که با حضور جمعی از بانوان ناشر ایرانی برگزار شد، به فعالیت‌های بانوان و نشر در ایران به عنوان ابزاری برای گسترش افکار در جامعه مورد تاکید قرار گرفت.

در این نشست تصریح شد که نشر یکی از فعالیت‌هایی است که زنان به خوبی می‌توانند در آن حضور داشته باشند و در فعالیت‌های مرتبط با آن برابری با مردان دارند.

همچنین یادآوری شد که بانوان در زمینه نسبت به سال‌های گذشته تخصصی‌تر شده‌اند و نمایشگاه فرانکفورت فرصتی برای دست‌اندراکاران نشر است که با یکدیگر تعامل داشته باشند.

بر اساس این گزارش حضور انجمن زنان ناشر در نمایشگاه کتاب فرانکفورت هر سال پررنگ‌تر می‌شود و این انجمن تمام تلاش خود را برای معرفی آثار منتشر شده به کار می‌بندد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.