رئیس جدید یوفا از احتمال برگزاری دیدار نهایی لیگ قهرمانان اروپا در خارج از این قاره خبر داد.

احتمال برگزاری فینال لیگ قهرمانان خارج از اروپا

به گزارش قدس آنلاین، در چند سال اخیر ایده انجام رقابت های مختلف خارج از کشور یا قاره محل برگزاری با استقبال روبرو شده و حتی گفته می شد ممکن است یک هفته اضافی برای لیگ برتر انگلیس در نظر گرفته شده و در خارج از این کشور برگزار شود. هرچند این ایده کنار گذاشته شده اما الکساندر چفرین از ایده برگزاری فینال رقابت های اروپایی در خارج از این قاره حمایت می کند.

رئیس جدید یوفا به خبرنگاران گفت:" ممکن است این یک ایده باشد اما می توان در مورد آن صحبت کرد. برگزاری این دیدارها در پرتغال تا آذربایجان با برگزاری آن در نیویورک فرق چندانی ندارد. البته این رقابت های اروپایی است و باید در مورد آن فکر کرد."

چفرین همچنین در مورد احتمال تغییر زمان دیدارهای چمپیونزلیگ گفت:" از نظر مالی، برگزاری بازی در این زمان ایده آل نیست. ما باید به بازارهای دیگر هم نگاه کنیم اما هنوز در این مورد مطمئن نیستم. چین از نظر مالی بازار جالبی است اما آمریکا نیست اما فوتبال در این کشور در حال پیشرفت است. چین در زمان برگزاری فینال چمپیونزلیگ نمی خوابد زیرا شنبه است و آنها می توانند این دیدار را تماشا کنند اما با توجه به تقویم لیگ ها، مشکلات زیادی وجود دارد."

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.