گروه تولید برنامه تلویزیونی «چند درجه»، مسابقه «آب و آتش» را از هفته آینده در شبکه نسیم به روی آنتن می‌برند.

ارشا اقدسی با «آب و آتش» از شبکه نسیم

به گزارش قدس آنلاین غلامرضا بختیاری تهیه کننده مسابقه «آب و آتش»  در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از ادامه ساخت مسابقه «آب و آتش» داد و گفت: مسابقه «آب و آتش» با گروه تولید برنامه «چند درجه» از هفته جاری تصویربرداری بخش‌های مسابقه را آغاز کرده است.
 
وی در ادامه بیان کرد: در واقع با اضافه کردن مراحل جدید، مسابقه «آب و آتش» را در دو بخش بازی‌های خاکی و آبی، در چند مرحله مختلف تهیه می‌کنیم.  
 
بختیاری در خصوص زمان پخش این برنامه عنوان کرد: با توجه به روند تصویربرداری، از هفته آینده در زمانی مشخص مسابقه «آب و آتش» به روی آنتن می‌رود.  
 
وی با بیان اینکه مسابقه در همان لوکیشن قبلی ضبط می‌شود،  در خصوص تغییرات و ساختار «آب و آتش» اظهار داشت: این مسابقه با ساختاری کاملاً رقابتی در همان لوکیشن و فضای قبلی از هفته آینده به پخش شبکه نسیم می‌رسد.  
 
بختیاری در پایان خاطر نشان کرد: تمام امکانات ما برای مسابقات آبی تجهیزات زمستانی است و به کارگردانی عباس اختری تهیه و تولید می‌شود.  
 

این برنامه به تهیه کنندگی غلامرضا بختیاری و همراهی ساسان گلستانه به عنوان جانشین تهیه کننده و همچنین عباس اختری به عنوان کارگردان هنری، در مرحله ساخت قرار گرفته و به زودی از شبکه نسیم پخش خواهد شد.

غلامرضا بختیاری هم اکنون تهیه کنندگی برنامه «چند درجه» را نیز بر عهده دارد که از شبکه نسیم پخش می شود.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.