قدس آنلاین- بیرجند: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی در دیدار با هنرمند معلول استان گفت: بی شک توفیق خدمتگزاری به معلولین بالاترین هدیه الهی است.

خدمتگزاری به معلولان بالاترین هدیه  وتوفیق الهی است

به گزارش قدس آنلاین از بیرجند، احمد محبی به همراه مشاور فرهنگی و معاون امور هنری و سینمایی این اداره کل با حضور در منزل هنرمند معلول استان «فاطمه اسماعیل پور» پای در دل های وی نشست.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در این دیدار فاطمه اسماعیل پور را هنرمندی دانست که الگو و سرمشقی برای همه آنهایی است که گمان می کنند معلولیت نقصی است جبران ناپذیر؛ در حالی که وی نشان داد هیچ محدودیتی برای فعالیت های هنری ندارد حتی اگر کسی او را نشناسد.

وی برای مهیا کردن کارگاهی مناسب سازی شده، کمک مالی برای چاپ اشعارش، گرفتن مجوز مشاغل خانگی، برگزاری نمایشگاه انفرادی از آثارش با تامین فضا و امکانات برای خلق  این آثار از طرف فرهنگ و ارشاد اسلامی و به علاوه اهدای کتاب هایی در خصوص شعر کلاسیک و فروش محصولات هنری اش از طریق سایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قول مساعد داد.

محبی حتی برای مساعد کردن شرایط حضور «اسماعیل زاده» در کارگاه های هنری که با حضور اساتید کشوری برگزار می شود هم وعده داد و گفت: با شرکت در جوامع هنری استان به عنوان یک هنرمند جوان و تلاشگر شناخته می شوید چرا که ما در تلاشیم هنرمندان را از انزوا و سکوت درآوریم و به مردم معرفی کنیم.

در پایان این دیدار با اهدا دیوان پروین اعتصامی که با خط خوش استاد اسماعیلی مود مزین به چند خط تقدیر شده بود و لوح سپاسی توسط مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از این هنرمند تجلیل شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.