قدس آنلاین - زاهدان : مسئول ورزش بانوان استان سیستان و بلوچستان گفت: برگزاری 107 برنامه همگانی، کسب 145 مدال در رقابت‌های کشوری و دعوت از 8 بانوی استان به اردوهای تیم ملی از دیگر افتخارات ورزش بانوان استان در نیمه نخست امسال است.

۶۱۵۵ بانوی ورزشکار سازمان یافته در سیستان و بلوچستان فعالیت دارند

مسئول ورزش بانوان استان سیستان و بلوچستان گفت: در نیمه نخست امسال آمار بانوان ورزشکار سازمان یافته استان به ۶ هزار و ۱۵۵ نفر رسید که رشد ۱۰۰ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان می‌دهد.

نشست سالیانه نائب رئیسان هیئت‌های ورزشی سیستان و بلوچستان با حضور مدیرکل، معاونت توسعه امور ورزش و مسئول ورزش بانوان اداره‌کل ورزش و جوانان استان در سالن اجتماعات مجموعه ورزشی "17 شهریور" زاهدان برگزار شد.

مائده موسوی در این نشست ضمن اشاره به افتخارات و دستاوردهای ورزش بانوان سیستان و بلوچستان، اظهار داشت: در نیمه نخست امسال آمار بانوان ورزشکار سازمان یافته سطح استان به 6 هزار و 155 نفر رسید که رشد 100 درصدی را نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان می‌دهد. مسئول ورزش بانوان استان سیستان و بلوچستان گفت: برگزاری 107 برنامه همگانی، کسب 145 مدال در رقابت‌های کشوری و دعوت از 8 بانوی استان به اردوهای تیم ملی از دیگر افتخارات ورزش بانوان استان در نیمه نخست امسال است. وی رشد ورزش بانوان سیستان و بلوچستان را حاصل کار و تلاش تمام نائب رئیسان هیات‌های ورزشی استان و حمایت مدیرکل ورزش و جوانان و معاونت توسعه ورزش وی به ورزش بانوان عنوان کرد. مسابقات بانوان در شهرستان‌های سیستان و بلوچستان افزایش یافته است.

ادهم کرد نیز در این نشست اظهار داشت: با توجه به دید مثبت مدیرکل ورزش و جوانان استان به ورزش بانوان و با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، امسال اقدامات بسیار خوبی در بخش ورزش بانوان استان انجام شد، به طوری که نسبت به ادوار گذشته شاهد برگزاری بیشتر مسابقات بانوان در سطح شهرستان‌های استان بودیم. معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان با اشاره به دستاوردهای اخیر بانوان استان ابراز امیدواری کرد: با تلاش مضاعف، سیستان و بلوچستان می‌تواند نمایندگانی رشته‌های کاراته، دو و میدانی و کبدی در مسابقات آسیایی جاکارتا کسب کند. توسعه ورزش بانوان در سیستان و بلوچستان نیازمند تلاش دوچندان است .

حسین ثوری نیز در این نشست اظهار داشت: رشد موفقیت‌ها و افتخارات اخیر کسب شده توسط بانوان ورزشکار سیستان و بلوچستان نشان دهنده حرکت رو به جلو و رشد در بخش ورزش بانوان استان است. مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: رشد دو برابری بانوان ورزشکار سازمان یافته آن هم در نیمه نخست سال و کسب 145 عنوان کسب شده بانوان در میادین کشوری تحسین‌برانگیز است. وی افزود: با توجه به نگاه‌های قومی، قبیله‌ای و سنتی حاکم در استان نسبت به بانوان، انجام کارهای شایسته در ورزش بانوان استان نیازمند تلاش دوچندان است. ثوری به تلاش‌های اداره‌کل ورزش و جوانان جهت نقش‌آفرینی بانوان در حوزه‌های مدیریتی اشاره کرد و گفت: برای اولین بار در تاریخ ورزش سیستان و بلوچستان اتفاقات خوبی در حوزه انتصابات رخ داد و با انتخاب خانم "مریم گلوی" به عنوان رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان هیرمند تلاشمان بر این است تا توانمندی بانوان را در حوزه مدیریت ورزش بیشتر ببینیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.