بیرجند-قدس آنلاین: استاندار خراسان جنوبی گفت: اگر بخواهیم تولید باقی بمانند و ارتقا پیدا کند باید کیفیت کالاهای تولیدی استان افزایش یابد تا نتایج خوبی به عمل آید.

تولید کالای با کیفیت صادراتی در دستور کار واحدهای صنعتی باشد

به گزارش قدس آنلاین از بیرجند،سید علی‌اکبر پرویزی در مراسم نکوداشت روز ملی صادرات در خراسان جنوبی: با بیان اینکه مذاکرات بخش عمده‌ای از مشکلات صادرات را رفع کرده است، اظهارداشت: تولیدکنندگان باید در تولید کالا به ذائقه مردم توجه کنند و نباید کالاهای بی‌کیفیت تولید شود.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه مذاکرات دولت یازدهم در برخی بخشها نتایج خوبی داشته است بیان کرد: این مذاکرات برای صادرکنندگان نیز شرایط خوبی فراهم کرده است و همچنین تاکنون بخش عمده مشکلات صادرات برطرف شده است و صادرات به راحتی انجام می‌شود.

پرویزی با اشاره به اینکه کیفیت کالا بسیار اهمیت دارد و اگر تولیدکنندگان به این موارد توجه نکنند نتایج مطلوبی نخواهد داشت، تصریح کرد: کارخانجاتی که توانستند بازارهای صادراتی را شناسایی کنند پایداری بیشتری دارند.

وی با بیان اینکه مذاکرات بخش عمده‌ای از مشکلات صادرات را رفع کرده است خاطرنشان کرد: باید از این فضای به وجود آمده برای تسهیل صادرات استان استفاده شود.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه نباید کالاهای بی‌کیفیت تولید شود یادآور شد: باید وضعیت کیفیت کالا روز به روز افزایش یابد تا در دنیا شناخته شود و مورد استقبال عموم قرار گیرد.

پرویزی با اشاره به اینکه کالا باید با طبع مصرف کننده همخوانی داشته باشد افزود: در حال حاضر در واردات مشکل عمده‌ای وجود ندارد و بسیاری از مشکلات عمده مانند رانتها و دلالی‌ها در صادرات است.

وی با اشاره به اینکه باید این دلالی‌ها کاهش یابد تا صادرات کیفیت یابد اظهار داشت: مهمترین موضوع که باید مورد توجه دولت قرار بگیرد روابط سیاسی با دنیا است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.