قدس آنلاین - احمدرضا صباغی: بیست ودومین دوره نمایشگاه مطبوعات وخبرگزاری‌ها درحالی با حضور رئیس جمهور به طور رسمی گشایش یافت که بسیاری از ماهنامه ها،دوهفته نامه‌ها و شماری از سایت‌های خبری که در طبقه فوقانی مصلی امام خمینی (ره) قرارداشتند نسبت به جانمایی مکان غرفه‌های خود در این دوره از نمایشگاه اعتراض داشتند.

امضای طومار در اعتراض به جانمایی نامناسب

وضعیت نا به سامان، محیط بسته و خفه طبقه فوقانی، هوای بد و مهم‌تر از همه دور از دسترس بودن و پرت افتادن غرفه‌های این رسانه‌ها که موجب می‌شود بازدید کننده‌گان بسیار کمی داشته باشند سبب شد تا این رسانه‌ها با امضای طوماری خواستار باز پس گرفتن هزینه اجاره غرفه‌های خود و یا تغییر مکانشان شدند. این رسانه‌ها اعلام کرده‌اند که ممکن است نمایشگاه مطبوعات امسال را ترک کنند.
فرهاد امیرخانی سردبیر ماهنامه دنیای سرمایه گذاری، هادی قهرمانی جانشین مدیر مسئول ماهنامه افق تازه وچند تن از خبرنگاران ماهنامه‌ها وسایت‌های خبری در گفت‌وگو با خبرنگار قدس خواستار رسیدگی به اعتراض‌شان نسبت به نحوه برگزاری واطلاع رسانی در این دوره از نمایشگاه از سوی مسئولان دست اندر کار شده‌اند. البته این معترضان به نحوه برگزاری نمایشگاه بیست ودوم از اطلاع رسانی ضعیف این نمایشگاه در روز نخست آن هم گلایه داشتند و بر این نکته تأکید کردند که بسیاری از بازدید کنندگان از نمایشگاه اصلا اطلاعی از حضور بعضی از ماهنامه‌ها،هفته نامه‌ها وسایت‌های خبری در طبقه فوقانی مصلی امام خمینی(ره) ندارند که این موضوع یک ضعف بزرگ برای نمایشگاه مطبوعات وخبرگزاری‌ها محسوب می‌شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.