قدس آنلاین -خوزستان -زهره کریمی :  استاندار خوزستان در مراسم آغاز عملیات اجرایی زیرگذر سرداران شهید محمود و ابوالقاسم خادم سیدالشهدا  در شوشترگفت:  این پروژه در شورای ترافیک استان خوزستان به تصویب رسیده است؛  ضمن اینکه استعدادها و ظرفیت های بالقوه در شوشتر نگاه ویژه ای را می طلبد.

آغاز عملیات اجرایی زیرگذر در شوشتر با حضور استاندار خوزستان/ظرفیت های گردشگری شوشتر منحصر به فرد است

شریعتی صبح امروز در ادامه سفرهای شهرستانی در شوشتر بااشاره به ضرورت فراهم کردن زیرساخت های عمرانی و اقتصادی توسط دولت گفت:سپردن تمام امور به دولت نیز صحیح نیست؛ مردم بوجودآورنده و ولی نعمتان انقلاب و نظام اسلامی هستند و باید دولت را در این زمینه یاری کنند.

استاندارخوزستان بیان داشت:نهادهای مردمی مانند مجلس شورای اسلامی و شوراهای شهر باید تقویت شوند؛ دولت تدبیر و امید بنا را بر شنیدن خواسته ها و مطالبات همه سلایق و گرایش های مختلف گذاشته است.

استاندار خوزستان با اشاره به ظرفیت های گردشگری منحصر به فرد شوشتر و وجود اماکن تاریخی و بین المللی گفت:ایجاد زیرساخت های گردشگری در شوشتر وظیفه دولت است اما ابتکار عمل و خلق امکان ثروت به مردم سپرده شده است.

شریعتی تاکید کرد :شوشتر می تواندبا همت و جدیت مردم خود و برکت شهدای خود به الگوی عمرانی برای سایر شهرهای استان تبدیل شود. استاندار خوزستان با اشاره به تامین ۷۰ درصد از اعتبارات این پروژه توسط استانداری خوزستان گفت:امیدوارم با تخصیص این اعتبارات این پروژه در موعد مقرر به پایان برسد

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.