قدس آنلاین: معاون سیاسی سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، ارتقای سطح کیفی تولیدات خبری در رسانه و ایجاد جذابیت را مهمترین راهبرد حوزه سیاسی رسانه ملی، عنوان کرد.

تولیدات مستند در خبر باید تقویت شود

به گزارش قدس آنلاین، مجید آخوندی در نشستی با مدیران  صدا و سیمای خراسان رضوی، حرکت به سمت افزایش تولیدات مستند خبری را در فرایند پردازش موضوعات جذاب ،   بسیار موثر ارزیابی و تاکید کرد: بهره مندی از توان و دانش همکاران در راستای تولیدات خبر اعم از گزارشهای تصویری و  خبر مکتوب مطالبه امروز رسانه است.

مجتبی ستوده نیا مدیر باشگاه خبرنگاران جوان رسانه ملی در بازدید از باشگاه خبرنگاران جوان مشهد و  با حضور دراین نشست ،گفت : خیرنگاران جوان باید به دانش تو لیدات مستند مجهز شوند.

وی همچنین بر استفاده از ظرفیت خبرنگاران جوان در تولید گزارشهای خبری با سوژه های ناب و مناسبتی نظیر زیارت اولی ها و رای اولیها تاکید کرد .

مدیر کل صدا و سیمای خراسان رضوی نیز رویکرد رسانه استانی را تولید ات وزین در چارچوب رهنمودهای مقام معظم رهبری و اقدام و عمل در اقتصاد مقاومتی توصیف کرد و افزود: علیرغم کمبود امکانات فنی که در مرکز حاکم است ، حداکثر بهره برداری از توان موجود در دستور کار صدا و سیمای خراسان رضوی است.

محسن نصرپور تعامل مجموعه باشگاه خبرنگاران جوان استان با رسانه استانی را در راستای ارتقای میزان تولیدات کمی و کیفی مرکز  وبهره مندی از نیروهای جوان  دانست و گفت : پشتیبانی فنی و تقویت سازو کارهای حمایتی از باشگاه خبرنگاران جوان استان قطعا در افزایش توان و دانش تولیدات ، به ویژه در قالب مستند ، بسیار موثر و کارگشا خواهد بود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.