قدس آنلاین -خوزستان -زهره کریمی : وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: رویکرد و نگاه دولت تدبیر و امید به خوزستان به واسطه ایستادگی مردم این استان در هشت سال دفاع مقدس ویژه است.

دولت یازدهم با نگاه ویژه به مسایل و مشکلات خوزستان توجه دارد

محمود واعظی  با حضور در شهرستان شوش افزود: تلاش دولت یازدهم رفع محرومیت از مناطق مختلف خوزستان است چرا که مردم این استان حق بزرگی به گردن دولت و نظام دارند.

وی همچنین با تجلیل از ایستادگی و مقاومت مردم شوش در هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد:فداکاری مردم این شهرستان در دوران جنگ تحمیلی هرگز فراموش نخواهد شد و دولت نیز تلاش می کند نیازمندی و مطالبات مردم این شهرستان را تامین کند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: در زمینه ارتباطات مخابراتی و اینترنت کارهای خوبی در استان خوزستان و شهرستان شوش صورت گرفته و طبق بررسی به عمل آمده تمام روستاهای این شهرستان از شبکه ارتباط تلفنی بهره مند می باشند ضمن اینکه برخی روستاهای شوش نیز به اینترنت متصل می باشند.

واعظی افزود: تمام روستاهای بالای 20 خانوار شهرستان شوش تا پایان دولت یازدهم به شبکه اینترنت متصل خواهند شد.

وی همچنین به مشکل آنتن دهی تلفن همراه در جاده های شوش و برخی جاده های استان خوزستان اشاره کرد و گفت: این مشکل بررسی شده و حل خواهد شد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: در سفر به استان خوستان حدود 150میلیارد ریال سرمایه گذاری در زمینه ارتباطات و فناوری

سرمایه گذاری شد.

واعظی در سفر به شهرستان شوش در شمال استان خوزستان به زیارت حرم حضرت دانیال نبی(ع) رفت و در جلسه شورای اداری این شهرستان شرکت کرد.

در سفر 2 روزه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به استان خوزستان چند طرح مهم از جمله مجتمع ict خوزستان به بهره برداری رسید.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.