یک آژانس تبلیغاتی در استکهلم سوئد قبل از انتخابات به آمریکایی‌ها پیشنهاد داده بود تا به تیم آنها بپیوندند چراکه فکر می‌کرد دونالد ترامپ می‌تواند در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا پیروز شود و حالا اینطور شده است.

فرار آمریکایی‌ها از دست ترامپ به سوئد !

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایسنا ، سوئد محل مناسبی برای آمریکایی‌هاست که پس از انتخاب دونالد ترامپ، کاندیدای جمهوری خواهان به عنوان ریاست جمهوری آمریکا به دنبال مهاجرت از ایالات متحده هستند. آنها می‌توانند برای این آژانس تبلیغاتی در استکهلم کار کنند و شانس خود را برای پیوستن به تیم این آژانس بیازمایند. این پیشنهاد آژانس مذکور پیش از انتخابات آمریکا بود و حالا با حجم قابل ملاحظه‌ای از  درخواست‌ها روبه‌رو شده است.

آژانس تبلیغاتی "بگرد و بگرد" سوئد کمپین "فرار بزرگ ترامپ" را به راه انداخته و به آمریکایی‌ها این فرصت را داده تا در این آژانس ثبت نام کنند و به سوئد بروند.

و حالا این آژانس با بیش از 350 درخواست از سوی آمریکایی‌هایی روبروست که می‌خواهند وارد سوئد شوند چون ترامپ برنده انتخابات آمریکا شده است.

ناهیر اسلان، مدیر این آژانس تبلیغاتی گفت: ما از نتایج آن آگاهیم. ما انتظارش را نداشتیم که آمریکایی‌ها به دنبال مهاجرت باشند اما حالا حقیقت چیز دیگری است. نتایج نظرسنجی‌ها نشان داد که هیلاری کلینتون پیروز می‌شود. ما فکر کردیم که پیشنهاد ما برای فعالیت آمریکایی‌ها در این آژانس در صورت پیروزی ترامپ کمی جنبه شوخی دارد اما حالا که واقعا ترامپ پیروز شده اوضاع تغییر کرده است.

وی ادامه داد: اوضاع کمی سخت شده است اما ما از عهده رسیدگی به امور برمی آییم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.