قدس آنلاین- زاهدان :مدیرکل فنی و حرفه ای سیستان و بلوچستان با بیان اینکه ۲۰۷ آموزشگاه آزاد در استان فعالیت دارند، گفت: ۳۲۰ رشته در مراکز فنی و حرفه ای سیستان و بلوچستان تدریس می شود.

۳۲۰ رشته در مراکز فنی و حرفه ای سیستان و بلوچستان تدریس می شود

محمد جهانتیغی مدیرکل فنی و حرفه ای سیستان و بلوچستان امروز در  آیین افتتاح بازدید همگانی از مراکز فنی و حرفه ای استان بیان داشت: همزمان با سراسر کشور بازدید همگانی از مراکز فنی و حرفه ای استان از امروز آغاز می شود.

وی افزود: امسال بازدید همگانی از مراکز فنی و حرفه ای با شعار ترویج مهارت آموزی با مشارکت عمومی به مدت یک هفته انجام می شود. مدیرکل فنی و حرفه ای استان ادامه داد: در این طرح اقشار مختلف به ویژه جوانان از کارگاه های فنی و حرفه ای بازدید به عمل می آورند تا نه تنها از نزدیک با فرآیند مهارت آموزی آشنا شوند بلکه بسترهای اشتغالزایی آنان فراهم شود.

جهانتیغی آمار تعداد رشته های مهارتی در مراکز فنی و حرفه ای استان را 320 حرفه اعلام کرد و گفت: تعداد استانداردهای آموزشی قابل اجرا توسط فنی و حرفه ای پنچ هزار مورد است. وی افزود: مراکز فنی و حرفه ای استان در بخش های پتروشیمی، فولاد، معدن و لاستیک آماده آموزش به مهارت آموزان است. مدیرکل فنی و حرفه ای استان با اشاره به اینکه 207 آموزشگاه آزاد در استان فعالیت دارند، ادامه داد: در استان ده مرکز فنی و حرفه ای برادران و 9 مرکز خواهران و 6 مرکز دو منظوره وجود دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.