پیش بینی می شود امسال و طی روزهای آینده، یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های هوایی منطقه در جزیره کیش برگزار شود.

«خلیج فارس» آماده نمایشگاه بزرگ هوایی ایران / استقرار «صاعقه» و «فالکروم»

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس، نمایشگاه بزرگ هوایی ایران هفته جاری از روز سه شنبه 26 آبان ماه به مدت 4 روز با نام «خلیج فارس» در جزیره کیش برگزار خواهد شد.

بنا بر کسب اطلاع خبرنگار فارس، در این نمایشگاه انواع جنگنده‌های نیروی هوایی حضور خواهند داشت و هم اکنون نیز جنگنده‌های MiG-29 (فالکروم) و صاعقه در جزیره کیش حاضر شده‌اند و طبق برخی شنیده‌ها، قرار است انواع دیگری از هواپیماهای جنگی ازجمله F-4 (فانتوم)، F-14 (تامکت) و میراژ F-1 نیز در این نمایشگاه حضور داشته و به اجرای نمایش هوایی بپردازند.

حضور 3 فروند جنگنده MiG-29 در کیش

تصویر حضور 3 فروند جنگنده MiG-29 و 2 فروند صاعقه در کیش

حضور شرکت کنندگان خارجی در این نمایشگاه نیز یکی از جنبه های مهم آن خواهد بود که طی آن، تیم های آکروجت «شوالیه» از روسیه و «زنبورهای بالتیک» از لتونی در آن به نمایش هوایی خواهند پرداخت.

شوالیه های روس که نام تیم آکروجت نیروی هوایی این کشور است با جت‌های جنگنده Su-27 (فلانکر) پرواز می‌کنند.

البته اخیرا جت‌های Su-30 SM فلانکر نیز به این تیم واگذار شده و درصورت استفاده از این هواپیما در نمایشگاه کیش، این حضور اولین نمایش خارجی شوالیه‌های روس با Su-30 SM خواهد بود.

شوالیه‌های روس در یکی از پروازهای عبوری در آسمان ایران

زنبورهای بالتیک هم دیگر تیم آکروجت حاضر در این نمایشگاه است که این تیم از اروپای شرقی با هواپیماهای جت L-39 به کیش می‌آیند.

در صفحه اینستاگرام زنبورهای بالتیک نیز گفته شده سعی خواهند کرد تا بهترین برنامه خود را در ایران اجرا کنند.

از طرف دیگر، با توجه به برنامه ایران برای خرید هواپیماهای مسافربری از دو شرکت بزرگ بوئینگ و ایرباس، به احتمال زیاد این دو شرکت نیز اقدام به اعزام هواپیما به نمایشگاه کیش خواهند کرد.

پیش بینی می شود امسال یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های هوایی منطقه در جزیره کیش برگزار شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.