قدس آنلاین – خوزستان – زهره کریمی : رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی در حاشیه بازدید از مرز چزابه گفت: مرز چزابه وضعیت مطلوبی در پذیرش زائران اربعین حسینی(ع) دارد.

مرز چزابه وضعیت مطلوبی در پذیرش زائران اربعین دارد / احداث پارکینگ هایی با ظرفیت بالا در این مرز

 سرهنگ "تقی مهری" در بازدید از مرز چزابه، گفت: یکی از اقدامات مهمی که در ایام اربعین حسینی برنامه ریزی شده، اجرای طرح ترافیک ویژه اربعین با هماهنگی دستگاه های امدادی، خدماتی و با محوریت پلیس راهنمایی و رانندگی اجرا می شود.

وی با بیان اینکه این طرح در مسیر رفت و برگشت به پایانه های مرزی برنامه ریزی شده، تصریح کرد: به منظور تسهیل تردد زائران اربعین حسینی(ع) چند پارکینگ با ظرفیت بالا در نزدیکی پایانه مرزی چزابه احداث شده است.

رئیس پلیس راهور ناجا با اشاره به اینکه اقدامات لازم در راستای تسهیل در تردد زائران اربعین حسینی(ع) و دسترسی آنان به پایانه مرزی چزابه صورت گرفته است، اظهار کرد: خوشبختانه با همت مسئولان ستاد اربعین، زیرساخت های بسیار خوبی در این محور پیش بینی شده است .

وی با بیان اینکه مرز چزابه وضعیت مطلوبی در پذیرش زائران اربعین حسینی(ع) دارد، تصریح کرد: با توجه به آمادگی مسئولان در همه زمینه ها، زائرانی که قصد عزیمت به کربلای معلی را دارند از پایانه مرزی چزابه استفاده کنند.

سردار مهری به بازدید از پایانه مرزی شلمچه اشاره کرد و گفت:خوشبختانه مرز شلمچه از مسیر های زمینی، دریایی، ریلی و هوایی آمادگی لازم برای انتقال زائران را دارد .

وی به زائرانی که با خودروهای شخصی در حال عزیمت به مرزهای چزابه، شلمچه و مهران هستند، توصیه کرد: قوانین و مقررات رانندگی را رعایت کرده و از نظر فنی، سیستم روشنایی و ترمز خودروی خود، مطمئن شوند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا در خاتمه به رانندگان توصیه کرد: در هر دو ساعت رانندگی، 15 دقیقه استراحت کرده سپس به مسیر خود ادامه دهند، درصورت احساس خستگی و خواب آلودگی حتما دقایقی استراحت کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.