فیلم سینمایی «یوا» اولین تجربه کارگردانی آناهید آباد فرم شرکت در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر را کامل کرد.

«یوا» فرم شرکت در سی و پنجمین جشنواره فجر را پر کرد

به گزارش «قدس آنلاین» به نقل از خبرگزاری مهر، فیلم سینمایی «یوا» به کارگردانی آناهید آباد که پیش از این با نام «کارواجار» پروانه ساخت گرفته بود، فرم شرکت در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر را پر کرد.

این فیلم اولین تجربه کارگردانی آناهید آباد است که پیش از این به عنوان دستیار کارگردان و برنامه ریز در سینما فعالیت کرده است.

در خلاصه این فیلم سینمایی آمده است: یوا زنی ۳۴ ساله است که به اتهام قتل شوهرش تحت پیگرد قانونی است. او برای حفاظت از دخترش فرار را پیشه کرده، به محل دور دستی پناه می برد و به ناچار در محل جدید مجبور به مقابله با مسائل و دشواری هایی می شود و رودروی آیینه ای به نام زندگی قرار می گیرد.

«یوا» به تهیه کنندگی تقی علیقلی زاده با مشارکت بنیاد سینمایی فارابی و مرکزسینمای ملی ارمنستان تولید شده است.

نارینه گریگوریان، شانت هوانیسیان، سرگی توماسیان، ورژ کاسونی، مارجان آودیسیان، روزا آویدیسوا، دیگران داویدیان، نانور پطروسیان، اولینا آدامیان، یلونا ملیک ستیان، پاول مگردیچیان، مارات داویدیان بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

آباد سابقه سال‌ها دستیاری چهره‌هایی چون بهرام بیضایی، واروژ کریم مسیحی، علیرضا داوودنژاد و احمدرضا درویش را در کارنامه خود دارد. وی با ساخت فیلم «یوا» در سال ۱۳۹۴ اولین تجربه کارگردانی خود را در سینما پشت سر گذاشته است.

عوامل اصلی این فیلم عبارتند از آناهید آباد کارگردان و فیلمنامه نویس، بهروز پاکنهاد مجری طرح، حسن کریمی مدیر فیلمبرداری، واهان آرزرونی موسیقی متن،   بهزاد کزازی مدیر هنری، بابک اردلان صداربردار، سیاوش کردجان تدوین، میشا جودت طراح چهره پردازی، روبینا قازاریان مدیرتولید، بهداد امینی دستیار اول کارگردان و برنامه ریز، هاسمیک آبراهامیا مدیر تدارکات، محسن بهاری منشی صحنه، مهرداد لشگری دستیار فیلمبردار، علی گورانی دستیار تدوین، آرتور گریگوریان عکاس.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.