مشهد- دبیر ستاد اسکان اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان رضوی از اسکان یک میلیون نفر در فضاهای آموزشی مشهد در ایام پایانی صفر خبر داد و گفت:‌۴۱۰ مدرسه در مشهد برای اسکان زائران آماده شده است.

۴۱۰ مدرسه در مشهد برای اسکان زائران آماده شده است

به گزارش قدس آنلاین، غلامرضا نجاتی با اشاره به اسکان زائران حضرت رضا(ع) در ایام پایانی ماه صفر در مدارس مشهد اظهار کرد:‌ امسال فضای اسکان زائران در مدارس مشهد نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد افزایش یافته است.

وی با اشاره به آماده سازی ۴۱۰ مدرسه برای اسکان زائران در این ایام گفت: سه هزار و ۵۰۰ کلاس درس، ۹ سالن ورزشی، ۲۷ هزار متر مربع سالن نمازخانه و اجتماعات برای این منظور آماده شده است.

دبیر ستاد اسکان اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان رضوی افزود: حدود ۲۲۰ مدرسه برای اسکان کاروان‌های مستقل و ۱۰ مدرسه برای اسکان خانواده های فرهنگی پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به پیش بینی اسکان یک میلیون زائر ایام پایانی ماه صفر در مدارس و فضاهای آموزشی مشهد تاکید کرد: در صورت لزوم تعداد فضاهای اسکان در مدارس افزایش می یابد.

نجاتی از تحت پوشش بیمه قرار گرفتن مدارس اسکان زائران از هفتم تا دهم آذرماه زمان پذیرش زائران خبر داد و گفت:‌ تنها مدارس اسکان زائران ۹ آذرماه تعطیل هستند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.