جاجرم- هجدهمین مانور زلزله به صورت نمادین در مدرسه حضرت زینب(س) جاجرم برگزار شد.

مانوز زلزله در جاجرم برگزار شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین،معاون فرماندار جاجرم در این مراسم گفت: با توجه به اینکه کشور ما در کمربندی زلزله واقع شده و حادثه خیز است قطعا خسارت های زیادی را به دنبال خواهد داشت که یقینا کسی نمیتواند از وقوع بلایا طبیعی جلوگیری کند.

صاحبی اظهار داشت: خداوند به انسان عقل و اگاهی بخشید تا به درستی در بحران ها و سایر زمینه ها از آن استفاده کند و قطعاً در بروز حوادث و بلایای طبیعی نیز انسان با آگاهی و مدیریت بحران میتواند این حوادث را به حداقل برساند واز تلفات بیشتر جلوگیری کند.

وی افزود : با اجرای این مانورها و نهادینه شدن مدیریت و چگونگی روبه رو شدن با بحران ها، آمادگی روبه رو شدن با بلایا و حوادث در فرد افزایش می یابد  و در وقوع حوادث با کسب تجربه فرد می تواند گوشه ای از درد های مردم را تسکین دهد.

مدیر آموزش و پرورش جاجرم نیز با اشاره به اینکه کشور ما در منطقه ای حادثه خیز قرار دارد افزود : با مدیریت صحیح می توان بحران و حوادث را مدیریت و تلفات به حداقل رساند.

عابدینی افزود : برگزاری مانور زلزله به صورت نمادین در مدارس علاوه بر فرهنگ سازی، باعث می شود دانش آموزان با همکاری مدیریت کار ها را بر عهده بگیرند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.