ساری- محدودیت های ترافیکی در جاده های محورهای ارتباطی مازندران از امروز تا ساعت ۶ صبح روز شنبه آغاز می شود.

محدودیت های ترافیکی جاده های شمال آغاز شد

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ محمدرضا خسرویان سرپرست پلیس راه مازندران گفت: به منظور روانی عبور و مرور در روزهای پایانی هفته از ساعت ۱۲ ظهر امروز تا ساعت ۶ صبح روز شنبه محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد.

وی افزود: به همین منظور به غیر از موتور سیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری، تردد موتورسیکلت ها از ساعت ۱۲ ظهر امروز ۱۷ آذر تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۲۰ آذر از محورهای کرج -چالوس ، فیروزکوه و هراز ممنوع است.

سرهنگ خسرویان با بیان اینکه در محور چالوس تردد انواع تریلر و کامیونت از ممنوع است، گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۳روزجمعه ازکرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ تا ۲۳ روز جمعه از ۱۵کیلومتری جنوب مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

سرپرست پلیس راه مازندران افزود: در محور هراز نیز تردد کلیه تریلر ها ممنوع است و تردد کامیونها وکامیونت ها به استثنای تریلی های حامل مواد سوختی و فاسد شدنی ازساعت ۸صبح تا۲۴ روزهای چهارشنبه،پنج شنبه و جمعه مورخه های ۱۹،۱۸ و ۱۹ آذر ماه از این محور ممنوع است.

وی از اعمال محدودیتهای ترافیکی در محور فیروزکوه نیز خبر داد و گفت : تردد کلیه تریلر ها به استثنای تریلی های حامل مواد سوختی و فاسد شدنی ازساعت ۸صبح تا ۲۳ روزهای چهارشنبه و جمعه از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

سرهنگ خسرویان از رانندگان خواست ضمن رعایت کامل مقررات راهنمایی ورانندگی خودروهای خود را به زنجیر چرخ و سایر تجهیزات زمستانی مجهز کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.