'دنی گلاور' (Danny Glover) بازیگر و کارگردان سینمای 'هالیوود' در واکنش به قرار گرفتن عکس 'دونالد ترامپ' بر جلد نشریه آمریکایی 'تایم' و معرفی وی به عنوان مرد سال این نشریه، گفت: یک 'نژاد پرست شخصیت سال' تایم شد و من از این موضوع وحشت زده شده ام.

بازیگرسیاهپوست هالیوود: یک نژادپرست شخصیت سال تایم شد و من از این وضعیت وحشت دارم

به گزارش "قدس آنلاین" به نقل از خبرگزاری ایرنا؛ یورونیوز روز پنجشنبه با "دنی گلاور" بازیگر و کارگردان سیاهپوست سینمای هالیوود درباره برگزیدن شخصیت سال از سوی هفته نامه آمریکایی تایم، در واشنگتن دی.سی گفت و گو کرد.
گلاور 70 ساله به یورونیوز گفت: این یک بی مسوولیتی است که ترامپ را شخصیت سال معرفی کردند. برچه اصولی این انتخاب صورت گرفته، چون وی برنده 'آرای الکترال' در آمریکا شده است.
این بازیگر سیاهپوست سینمای آمریکا افزود: چرا ترامپ به عنوان شخصیت سال معرفی شده، آیا بر مبنای اینکه به مردم آمریکا دروغ گفت، یا بر مبنای رفتار و تفکراتش در ارتباط با زنان و یا شاید بر مبنای سخنان نژاد پرستانه اش .
گلاور به یورونیوز گفت: از اینکه یک نژاد پرست شخصیت سال از سوی مجله تایم معرفی شده، من وحشت زده شده ام.
هفته نامه آمریکایی تایم که هر ساله یک نفر را بر اساس معیارهای این نشریه به عنوان شخصیت سال معرفی می کند. در هفته جاری با انتشار تصویر دونالد ترامپ رییس جمهوری منتخب آمریکا، وی را به عنوان 'شخصیت تاثیر گذار' امسال نشان داده است .
شبکه تلویزیونی 'سی ان ان' نیز امروز در تحلیل انتخاب هفته نامه تایم گزارش داد که این نشریه قرار دادن تصویر ترامپ بر روی جلد نشانه ای از افتخار برای این هفته نامه نیست، چرا که ترامپ، ایالت متحده آمریکا را 'نامتحد' کرده است.
سی ان ان در ادامه گزارش داد: تایم تا پیش از این نیز برخی چهره ها مانند 'آدلف هیتلر' را بر روی جلد مجله خود قرار داده و این ها نشانه مثبت بودن افراد نیست، بلکه مبتنی بر بیشترین تاثیر گذاری است که داشته اند .
سی ان ان با این حال گزارش داد که ترامپ از اقدام هفته نام تایم استقبال کرده است.
هفته نامه تایم در گوشه تصویر ترامپ بر روی جلد خود نوشته است: 'دونالد ترامپ، رییس جمهوری غیر متحده آمریکا'.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.