مشهد- با درخواست کمک از طرف ۵ کوهنورد گرفتار شده در غار مغان ظهر جمعه تعدادی از نیروهای امدادی برای کمک به این ورزشکاران عازم منطقه شدند که به دلیل شرایط بد آب و هوایی روند امداد رسانی با کندی پیش رفته اما تلاش برای نجات این افراد ادامه دارد.

تلاش برای نجات کوهنوردان گرفتار شده در غار مغان ادامه دارد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، با دریافت پیامکی مقارن ساعت ۱۲ ظهر جمعه از طرف تعدادی از کوهنوردان عزیمت کرده به غار مغان واقع در ۳۵ کیلومتری شهر مشهد جمعی از نیروهای  جمعیت هلال احمر برای کمک به این افراد عازم منطقه شدند.

متاسفانه شرایط بدی آب و هوا و بارش برف گروه  اعزامی را با مشکل روبرو کرد و لذا نسبت به اعزام گروه دیگری از امدادگران با کمک اعضای هیات ورزشی موتورسواری و اتومبیلرانی تلاش برای نجات جان این کوهنوردان آغاز شد.

معاون دادستان مشهد در همین راستا بیان کرد: بادرخواست دادستانی، به همراه تیم هلال احمر خراسان رضوی برای نجات ورزشکاران گیرافتاده در غار مغان مشهد  اقدام شد و از آن جا که مسیر صعب العبور بوده و با بارش شدید برف همراه است لذا از هیاتهای ورزشی موتورسواری و اتومبیلرانی نیز تقاضای کمک شد و این ورزشکاران به همراه خودروهای آفرود به محل اعزام شدند.

محمد بخشی محبی بیان کرد: براساس اطلاعات اولیه، پنج نفر در غار مزبور گیرافتاده اند و اعضای تیم های اعزامی با پایان یافتن مسیر ماشین رو، به صورت پیاده و از طریق میخ کوبی و صخره نوردی به همراه نیروهای بسیج روستای مغان برای نجات این کوهنوردان در حال حرکت هستند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.