مدیرکل آموزش متوسطه نظری وزارت آموزش‌وپرورش با مهم خواندن موضوع هدایت تحصیلی و مشکلاتی که در این زمینه در سال گذشته وجود داشته است گفت: شیوه‌نامه هدایت تحصیلی آموزش‌وپرورش تدوین شد.

شیوه‌نامه هدایت تحصیلی آموزش‌وپرورش تدوین شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم، قربانعلی افشانی عصر امروز در پایان گردهمایی مدیران مدارس شاخه نظری آموزش‌وپرورش استان سمنان اظهار داشت: با توجه به اهمیت هدایت تحصیلی برای دانش‌آموزان، آیین‌نامه هدایت تحصیلی ابلاغ‌ شده است.

وی با اشاره به اینکه کار تدوین شیوه‌نامه هدایت تحصیلی تا ویرایش بیست و یکم آن انجام‌ شده است، گفت: جلسات بررسی و تدوین این شیوه‌نامه با حضور معاونان وزیر آموزش‌وپرورش و مدیران کل برخی بخش‌های این وزارت خانه تا چند روز قبل برگزارشده و نهایی شده است.

مدیرکل آموزش متوسطه نظری وزارت آموزش‌وپرورش اضافه کرد: باید برای ابلاغ این شیوه‌نامه نظرات برخی معاونان در این آن دیده شود.

افشانی با اشاره به آخرین وضعیت تدوین این شیوه‌نامه خاطرنشان کرد: در حال انجام مراحل نهایی این شیوه‌نامه در وزارت آموزش‌وپرورش هستیم.

وی با اشاره به اینکه برای نهایی شدن این شیوه‌نامه با وزیر آموزش‌وپرورش مشورت می‌شود بیان کرد: پس‌ازآن نیز شیوه‌نامه هدایت تحصیلی آموزش‌وپرورش به‌زودی برای اجرا ابلاغ و ارسال می‌شود.

به گفته مدیرکل آموزش متوسطه نظری وزارت آموزش‌وپرورش، 66.41 درصد از ورودی‌های پایه دهم آموزش متوسطه امسال در کشور دانش‌آموز رشته‌های مختلف شاخه نظری شدند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.