قایق های نظامی رژیم صهیونیستی امروز (یکشنبه) به سمت ماهیگیران فلسطینی که در آبهای 'غزه' در حال ماهیگیری بودند، تیراندازی کردند.

تیراندازی قایق های نظامی صهیونیستی به ماهیگیران فلسطینی در آب های غزه

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا، شبکه خبری 'قدس' گزارش داد که این حادثه در آبهای شمال غزه به وقوع پیوست و اشغالگران صهیونیست مانع فعالیت ماهیگیران فلسطینی در این منطقه شدند.

نظامیان رژیم صهیونیستی تقریبا هر روز به سمت ماهیگیران فلسطینی در آبهای شمالی غزه تیراندازی می کنند و در بیشتر مواقع قایق های آنان را توقیف می کنند.
ساکنان نوار غزه از سال ۲۰۰۷ میلادی پس از پیروزی حماس در انتخابات و به دست گرفتن حاکمیت نوار غزه، توسط رژیم صهیونیستی از زمین، هوا و دریا در محاصره قرار گرفته اند.
خبرگزاری فلسطینی 'معا' نیز در گزارشی از سرزمین های اشغالی فلسطین از بازداشت سه فلسطینی توسط نظامیان صهیونیست خبر داد.
به گزارش معا، منابع محلی در این باره گفتند که نیروهای اشغالگر با یورش به منازل شهروندان فلسطینی آنان را بازداشت و با خود بردند.
این بازداشت ها در کرانه باختری و در منطقه 'دورا' رخ داده است.
صبح امروز نیروهای اشغالگر همچنین به منطقه 'عرق اللتون' در شمال 'بیت امر' یورش برده و منزل 'احمد محمود اخمیس' را مورد بازرسی قرار دادند و به دو عضو خانواده یعنی محمد ۳۸ ساله و مراد ۳۵ ساله اعلام کردند خود را به اداره اطلاعات (جاسوسی) این رژیم در مرکز بازجویی 'عصیون' معرفی کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.