معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: برگزاری کنگره شهدا یک اقدام خوبی است اما کافی نیست بلکه بخش اساسی کار ما رساندن پیام شهدا، تبیین و تشریح آرمانهای شهدا و عمل به وصیت آنهاست.

تبیین و تشریح آرمان های شهدا، مهمترین وظیفه آیندگان است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از میزان، در راستای اولین اجلاسیه ملی چهارهزار شهید استان گلستان، اولین کنگره بزرگداشت شهدای کارمند استان گلستان، در دانشگاه پردیس منابع طبیعی گرگان برگزار شد.
  
در این مراسم سردار سپهر معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: پس از بعثت رسول مکرم اسلام، جنگ سخت و نرم علیه اسلام را قرن ها شاهد بوده ایم و مستکبران تاریخ برای مقابله با اسلام ناب، تفرقه، استسمار، استعمار و مبارزه با مباحث دینی و اسلامی را در اولویت فعالیت های خود قرار دادند، اما پس از 14 قرن مردم انقلابی ایران با رهبری امام راحل قیام کردند و شهید شدند و همه هستی خود را به امام و اسلامشان عرضه کردند و امروز آقای جهان و خار چشم صهیونیست دنیا شدند.

وی افزود: برگزاری کنگره شهدا یک اقدام خوبی است اما کافی نیست بلکه بخش اساسی کار ما رساندن پیام شهدا، تبیین و تشریح آرمانهای شهدا و عمل به وصیت آنهاست.

سردار سپهر به خواسته های شهدا از ما اشاره کرد و افزود: بر اساس جمع بندی صورت گرفته از وصیتنامه شهدا؛ تبعیت از ولی فقیه، مبارزه قدرتمندانه با استکبار، مبارزه برای استقرار حکومت اسلامی، عفاف و حجاب و تقوا، رسیدگی به محرومین، حضور در صحنه دفاع از ارزشهای اسلامی و ادامه دادن راه شهدا از مهمترین انتظارات شهدا از ما می باشد.

وی به ابعاد مختلف مبارزه با استکبار اشاره کرد و اظهار داشت: مبارزه با استکبار تنها گرفتن اسلحه در میدان نبرد نظامی نیست بلکه دوری از فرهنگ غربی، استفاده از سبک زندگی اسلامی و اقتصاد مقاومتی از دیگر ابعاد مبارزه با استکبار جهانی است.

تجلیل از خانواده شهید مرجانی (شهید شاخص بسیج کارمندان استان گلستان در سال 95)، رونمایی از دو عنوان کتاب به نام های "روایت رهایی" و "جاده های آسمان" و رونمایی از تمبر یادبود کنگره شهدای کارمند گلستان پایان بخش این مراسم بود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.