نیشابور- فرمانده سپاه امام رضا(ع) گفت: آمریکا و دشمنان ما به دنبال نابودی دین و فرهنگ ما هستند و افرادی هم خواسته یا ناخواسته در میدان دشمن قرار می‌گیرند.

دشمن به دنبال نابودی دین و فرهنگ هستند

به گزارش قدس آنلاین، سردار یعقوب علی نظری در دومین یادواره ۲۱۶ شهید شهرک‌های شهر نیشابور در مسجد قدس این شهرستان اظهار کرد: مسأله امروز دین و فرهنگ است، آمریکا و دشمنان ما به دنبال نابودی دین و فرهنگ ما هستند و افرادی هم خواسته یا ناخواسته در میدان دشمن قرار می‌گیرند.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) گفت: امروز بنا دارند حساسیت مردم را نسبت به مسایل دینی و حجاب را در بانوان کمرنگ کنند، برخی افراد ساده لوح که ممکن است سربازان دشمن هم باشند، به فکر تخریب جامعه هستند.

وی خاطرنشان کرد: بحث ما امروز برگزاری یا برگزار نشدن یک کنسرت نیست، بحث این است که با اعتقادات ما در این محافل چه می‌کنند، مشکلات این امت شهیدپرور را در چه می‌بینیم.

سردار نظری یادآورشد: انقلاب اسلامی در لباس جنگ است و این بازی استکبار است که با اعمال و گفتار خود اعتقادات مردم و جوانان ما را سست کنند و باید دقت کنیم که به واسطه اعتقاد و اندیشه‌های دینی خود پا به میدان جهاد در عرصه دفاع مقدس گذاشتیم.

وی عنوان کرد: اگر حرف از مردم زده می‌شود، مردمی هستند که دل در گرو اعتقاد به انقلاب اسلامی دارند و افرادی که بخواهند کلمه مردم و آزادی را به بازی بگیرند و در نتیجه آن خط سرخ شهادت و جهاد را به بازی بگیرند، بی‌گمان آن افراد در میدان دشمن بازی می‌کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.