عصر امروز اعضای هیات رییسه فدراسیون با حضور در وزارت ورزش و جوانان با وزیر ورزش و جوانان دیدار و گفت و گو کردند.

تاج: در تلاش هستیم تا شرایط بهتر و افتخارات بیشتری برای کشور کسب کنیم

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی تاج، رییس فدراسیون در ابتدا گفت: از وزیر ورزش و جوانان به خاطر اینکه وقت گذاشته و هیات رئیسه را به حضور پذیرفتید تشکر و قدردانی می کنم.

وی در ادامه ضمن معرفی اعضای هیات رئیسه گفت: هیات رئیسه حاضر حدود چند سال است که در کنار هم فعالیت می کنند و یکی از دلایل اینکه فوتبال توانسته با موفقیت های خود دل مردم را شاد کند به ثبات مدیریت و همبستگی بین اعضا ارتباط نزدیک دارد.

مهدی تاج در ادامه تاکید کرد: همه ما نگاه بوجود آمده و آرامش حاکم بر ورزش کشور را به فال نیک می گیریم و با توجه به نگاه ویژه شما به ورزش امیدوار به موفقیت های ان و بویژه فوتبال خواهیم بود.

رییس فدراسیون در ادامه ضمن ارائه گزارشی کوتاه از فعالیتهای فدراسیون گفت: در حاضر فدراسیون فوتبال ایران علیرغم مشکلات مالی و کمبودهای موجود توانسته در آسیا نتایج بسیار خوبی بدست بیاورد و در حال حاضر کشورهای بزرگ آسیا که هزینه های زیادی را برای فوتبال می کنند در همه رشته‌ها از جمله فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی بعد از ایران قرار دارند. تیم های ما همه در فوتبال و فوتسال و فوتبال اسیا در جایگاه اول اسیا قرار دارند و ما در تلاش هستیم تا شرایط بهتر و افتخارات بیشتری برای کشور کسب کنیم. 

وی در ادامه افزود: در حال حاضر بانوان ایران هم توانسته اند در عرصه فوتبال و فوتسال رشد بسیاری داشته باشند و هم اکنون در فوتسال بانوان هم تیم نخست اسیا هستیم که افتخاری برای کشور به شمار می رود.

رییس فدراسیون در پایان گزارشی از سایر فعالیتها و دغدغه های مسئولان فدراسیون و فوتبال کشور ارائه کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.