هرسه نماینده باشگاهی کشورمان موفق شدند با درخشش در قاره کهن تمامی رقبا را کنار زده و با اقتدار صاحب هر سه سکوی اول تا سوم آسیا شوند.

جام طلایی آسیا به وزنه‌برداران حفاری رسید

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری، در آخرین روز رقابتهای وزنه برداری جام باشگاههای آسیا و قطر کاپ ۱۵ وزنه بردار در دسته ۱۰۵+ کیلوگرم به روی تخته رفتند. محسن بهرام زاده از تیم شرکت ملی حفاری، حامد مجیدی و رضا روحی از تیم ذوب آهن به روی تخته رفتند.

عملکرد سه وزنه بردار کشورمان در دسته ۱۰۵+ کیلوگرم:

محسن بهرام زاده وزنه بردار تیم ملی حفاری اهواز در حرکت یکضرب سه مرتبه وزنه های ۱۷۸، ۱۸۶ و۱۹۰ کیلوگرم را بالای سر ببرد. در حرکت دوضرب وزنه های ۲۱۵ و ۲۲۳ را مهار کرد ولی نتوانست برای سومین مرتبه ۲۳۰ را بالای سر ببرد. بهرام زاده در مجموع با ۴۱۳ کیلوگرم به مدال نقره دست یافت.

حامد مجیدی از تیم ذوب آهن هم سه وزنه ۱۷۲، ۱۸۰ و۱۸۵ کیلوگرم را مهار کرد ولی بعد از حریف ازبک خود به مدال برنز رسید. وی در دوضرب پس از مهار وزنه ۲۱۰ کیلویی، دیگر موفقیتی نداشت و در مهار وزنه ۲۲۱کیلوگرمی با مصدومیت مواجه شد و برای سومین مرتبه به روی تخته نیامد.

رضا روحی عضو تیم وزنه برداری ذوب آهن فقط وزنه ۱۷۱ کیلویی را بالای سربرد و دو مرتبه پیاپی وزنه های ۱۸۰ و ۱۸۱ کیلویی را نتوانست مهار کند. وی در حرکت دوضرب موفقیت چشم گیری نداشت و فقط وزنه ۲۱۵ کیلویی را مهار کرد.

در رقابت وزنه برداران دسته ۱۰۵+ کیلوگرم محمد حسین شجاع فرد داور بین المللی کشورمان قضاوت این وزن را برعهده داشت.

قطر کاپ

در رقابتهای قطر کاپ رستم کابایف از ازبکستان با مجموع ۴۳۰ کیلوگرم به مدال طلا دست یافت، سلمیخان از قزاقستان با مجموع ۳۹۹ کیلوگرم به مدال نقره رسید. نبناد وزنه بردار صربستان نیز با مجموع ۳۵۵ گیلوگرم به مدال برنز بسنده کرد.

پایان رقابتهای باشگاهی آسیا با درخشش نماینده های وزنه برداری ایران

رقابتهای وزنه برداری جام باشگاههای آسیا و قطر کاپ پس از سه روز (۲۴تا ۲۶ آذرماه) در هتل اینتر کنتینتال شهر دوحه قطر به اتمام رسید و تیم های ایرانی با درخشش وزنه برداران خود توانستند سکوی اول تا سوم را به خود اختصاص دهند.

۱-شرکت ملی حفاری اهواز با ۵۹۲ امتیاز به مقام قهرمانی جام باشگاههای آسیا دست یافت.

۲-نیروی زمینی با ۵۶۸ امتیاز نایب قهرمان شد.

۳-ذوب آهن با ۵۶۷ امتیاز به مدال برنز تیمی رسید.

قطرکاپ

در رقابتهای قطر کاپ نیز تیم میزبان با ۱۵۹ امتیاز قهرمان شد.

ایتالیا با ۱۲۳ امتیاز نایب قهرمان را بدست آورد.

افغانستان با دو وزنه بردار و کسب ۱۱۵ امتیاز به مدال برنز تیمی قطر کاپ دست یافت.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.