سرمربی آرسنال معتقد است بهترین تیمی که با آن روبرو شده، بارسلونا با هدایت پپ گواردیولا بوده است.

ونگر: بارسلونای گواردیولا بهترین تیمی بود که با آن روبرو شدم

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از ساکرنت، در یکی از دیدارهای حساس لیگ برتر دو تیم منچسترسیتی و آرسنال برابر هم دیدار خواهند کرد. این دیدار، تقابل آرسن ونگر و پپ گواردیولاست.

آرسن ونگر پیش از دیدار برابر منچسترسیتی گفت:‌ رقابت سختی در صدر جدول داریم. مربیان بزرگ زیادی هدایت تیم هایی را بر عهده دارند که برای کسب عنوان قهرمانی تلاش می‌کنند. برای ما این بازی اهمیت زیادی دارد. می خواهیم به برتری برسیم. برای دست یافتن به برد به ورزشگاه اتحاد می رویم. فکر می‌کنم امسال سخت ترین فصل برای قهرمانی باشد و رقابتی دشوار برای رسیدن به هدفمان داریم. می خواهیم این موضوع را اثبات کنیم که لایق رسیدن به عنوان قهرمانی هستیم. برای رسیدن به این منظور باید منچسترسیتی را شکست بدهیم. بعید می دانم سرنوشت قهرمانی در رقابت های این فصل لیگ برتر تا هفته پایانی مشخص شود. درست است که چلسی خوب بوده و فاصله ایجاد کرده است ولی این شرایط باقی نمی‌ماند. 

به نقل از ایسنا، زمانی که پپ گواردیولا هدایت بارسلونا را بر عهده داشت، این دو مربی در لیگ قهرمانان اروپا بازی‌های زیادی برابر هم انجام می دادند که همیشه با برد تیم اسپانیایی همراه می شد. ونگر پیش از بازی درباره این اتفاق گفت: برابر تیم بزرگی روبرو می شدیم و فکر کنم با بهترین بارسلونای چند سال اخیر دیدار کردیم. در آن تیم ژاوی، آندرس اینیستا و دنی آلوس جوان بودند و شرایط خیلی خوبی داشتند. باید اعتراف کنم آن تیم گواردیولا بهترین تیمی بود که من در طول ۲۰ سال مربیگری با آن روبرو شدم. همه بازیکنانی که در آن تیم بودند، تشنه کسب موفقیت بودند. مسی ۲۲ سال داشت و در بهترین شرایط خود بود. همیشه بازی با بارسلونا در آن ساهل دغدغه ذهنی من شده بود. تصور کنیم با تیمی روبرو شده بودیم که زلاتان ایبراهیموویچ، ساموئل اتوئو و تیری آنری را در کنار مسی داشت. همین الان زلاتان ستاره لیگ برتر است و در آن تیم بزرگ بازی می کردند.

آرسنال بعد از این دیدار سخت خارج از خانه باید در بازی بعدی برابر وست برومویچ دیدار کند که تونی پولیس را روی نیمکت خود دارد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.