جام قهرمانی کوپا سود امریکانا به بازماندگان تیم چاپه کوئنسه اهدا شد.

جام قهرمانی کوپا سودامریکانای ۲۰۱۶ به چاپه کوئنسه اهدا شد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از طرفداری، باشگاه فوتبال چاپه کوئنسه که اخیراً در فاجعه ای هوایی اکثریت اعضای تیم خود را از دست داد جام قهرمانی رقابت های کوپا سود امریکانا را دریافت کرد.

به گزارش FourFourTwo، در طی مراسم قرعه کشی رقابت های کوپا سود امریکانا و لیبرتادورس ۲۰۱۷، جام قهرمانی رقابت های کوپی سال گذشته که قرار بود به چاپه کوئنسه به این تیم اهدا شد. پلینو ده نس فیلیو، رئیس جدید چاپه در این مراسم از حمایت و همبستگی جامعه فوتبال تشکر کرد. وی در صحبت های خود گفت: می خواهم از همه و تمام ملت ها تشکر کنم. اما اجازه بدهید، به شکلی ویژه، صمیمانه و سپاگذارانه، از طرف باشگاه خود، این جام با کسانی تقسیم کنیم که با اقدام انسان دوستانه خود این امکان را به ما دادند.

در پی این صحبت های فیلیو، او و نماینده باشگاه اتلتیکو ناسیونال کلمبیا به همراه یکدیگر جام را به شکل افتخاری در برابر عکاسان نگه داشتند. در ادامه مراسم، چاپه در رقابت های سال آینده در گروه هفت بازی ها با تیم های زولیا از ونزوئلا، لانوس از آرژانتین و ناسیونال از اروگوئه همگروه شد. چاپه کوئنسه اولین بازی خود پس از سانحه هوایی را ۲۹ ژانویه ۲۰۱۷ انجام خواهند داد. این دیدار سه روز پس از بازی دوستانه کلمبیا و برزیل برگزار می شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.