قزوین- استاندار قزوین گفت: با ایجاد همدلی و وحدت و استفاده از همه ظرفیت ها در استان قزوین در دوران پس از انتخابات زمینه موفقیت در کارها را فراهم می کنیم.

موفقیت در دوران پس از انتخابات نیازمند وحدت و همدلی است

به گزارش قدس آنلاین، فریدون همتی چهارشنبه شب در نشست منتخبین فعالان اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، هنری، ورزشی که در استانداری قزوین برگزار شد اظهارداشت: بسیار علاقمند هستیم تا هم در دوران قبل و هم بعد از انتخابات با گروههای مختلف فرهنگی و سیاسی و اجتماعی نشست های تخصصی برگزار کنیم و از دیدگاههای گروههای محتلف مطلع شویم.

وی اضافه کرد: باید به مردم نزدیک شویم تا با اندیشه ها و دیدگاههای آنها آشنا شویم و بتوانیم بهتر تصمیم بگیریم و کارها را بهتر جلو ببریم.

استاندار یادآورشد: در شرایطی که مردم با خلق حماسه ای بزرگ به دولت تدبیر و امید رای دوباره دادند دولتمردان وظیفه دارند برای پاسخگویی به مطالبات مردم همت کنند و با تلاش شبانه روزی در این مسیر گام بردارند.

همتی اظهارداشت: برای تقویت امنیت اجتماعی به عنوان سرمایه ای بزرگ باید تلاش کنیم و در مسیر استیفای حقوق شهروندی نیز جدی تر باشیم تا رضایت مردم را جلب کنیم.

وی بیان کرد: در شرایط حساس کنونی ادامه مسیر روحانی بسیار لازم بود و مردم با درک شرایط موجود جشنی بزرگ را محقق کردند تا برای موفقیت بیشتر ایران اسلامی اقدام شود.

استاندار یادآورشد: امیدواریم با همدلی و وحدت همه مردم در این دوره اقتدار ایران اسلامی بیشتر شود و دست در دست یکدیگر همه باهم در اعتلای میهن اسلامی حرکت کنیم.

وی گفت: پس از انتخابات با همدلی و وفاق و استفاده از همه ظرفیت ها باید در جهت تحقق سیاست های دولت تدبیر و امیدگام برداریم.

استاندار قزوین از تلاش همه گروهها و احزاب، نامزدها و طرفداران آنها در ایجاد فضای با نشاط انتخاباتی در استان تشکر کرد.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.