زاهدان- ‌مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر سیستان و بلوچستان با اعلام گزارش عملیات امدادرسانی به متاثران از طوفان شن در منطقه سیستان از آغاز وزش بادهای ۱۲۰ روزه گفت: ۲۲۹ امدادگر هلال‌احمر خدمات امدادی لازم را به ۶ هزار و ۵۰۴ خانوار متاثر از طوفان در شمال استان ارائه کردند.

خدمات امدادی به ۶ هزار و ۵۰۴ خانوار متاثر از طوفان شن در سیستان ارائه شد

به گزارش قدس آنلاین، ‌رسول راشکی ‌در خصوص میزان کمک‌های انجام شده در سال جاری به متاثران از طوفان شن در این منطقه چنین اظهار کرد: ۱۷۴ نجاتگر در قالب ۲۹ تیم امدادی و ۵۵ نفر از پرسنل جمعیت هلال احمر استان از ابتدای وقوع طوفان‌های ۱۲۰ روزه منطقه سیستان که از خردادماه سال جاری آغاز شده تاکنون به مردم طوفان زده ۸۷ روستای شهرستان‌های زابل، زهک، نیمروز، هامون و هیرمند امدادرسانی کردند.

وی افزود: توزیع تعداد ۶۵۰۴ سبد غذایی بین خانوارهای روستایی شهرستانهای فوق از اقدامات صورت گرفته از سوی این جمعیت به آسیب‌دیدگان منطقه بوده است.

وی ‌همچنین خاطرنشان کرد: با توجه به تداوم وزش بادهای ۱۲۰ روزه ‌همراه با گرد و غبارو شن‌های روان در سیستان نیروهای امدادی در آماده‌باش کامل بوده و امدادرسانی تا پایان وزش طوفان به آسیب دیدگان همچنان ادامه خواهد داشت.

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.