جوین- جانشین فرمانده نیروی انتظامی شهرستان جوین از مرگ دلخراش راننده نیسان در برخورد با سواری دنا خبر داد.

 محور ارتباطی چهارراه برغمد به جوین منجر به مرگ دلخراش راننده نیسان شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین،  جانشین فرمانده  انتظامی شهرستان جوین گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره تصادف فوتی در محور ارتباطی چهار راه برغمد به طرف شهرستان جوین محدوده روستای رامشین از توابع بخش مرکزی بلافاصله مأموران پاسگاه انتظامی برغمد و عوامل امدادی و پلیس راه در محل حاضر شدند.

 سرهنگ حکم آبادی افزود: با حضور ماموران در محل مشخص شد یک دستگاه وانت نیسان با یک دستگاه سواری دنا به شدت برخوردکه خودروی وانت نیسان  دچارآتش سوزی شده و راننده آن نیز در داخل خودرو گرفتار شده بود.

وی تصریح کرد: در این سانحه راننده وانت نیسان  قبل از رسیدن عوامل امدادی و آتش نشانی که در میان خودرو گرفتار شده بود، در میان شعله های آتش سوخت، و راننده سواری دنا که مصدوم شده بود، توسط عوامل امدادی به بیمارستان قمر بنی هاشم شهرستان جوین منتقل شد.

جانشین فرمانده  انتظامی شهرستان جوین خاطرنشان کرد: نظریه اولیه کارشناسان پلیس راه بی احتیاطی از جانب راننده سواری دنا به علت انحراف به چپ اعلام شده است.  

 وی در پایان به شهروندان توصیه کرد: رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی را سرلوحه کار خویش در هنگام رانندگی قرار دهند، تا شاهد حوادث تلخ در سطح جامعه نباشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.