مسئول مرکز استانی سازمان فضای مجازی سراج در سیستان و بلوچستان گفت: اولین سوگواره تولید محتوا با هوش مصنوعی تحت عنوان «شهید جمهور» با ارسال ۱۴۹ اثر بکار خود پایان داد.

سوگواره «شهید جمهور» با تولید ۱۴۹ اثر با استفاده از هوش مصنوعی بکار خود پایان داد

سعید دهنوی اظهار کرد: به مناسبت شهادت آیت الله رئیسی و همراهان‌شان، مرکز استانی سازمان فضای مجازی سراج در سیستان و بلوچستان اقدام به برگزاری رویداد تولید محتوا با هوش مصنوعی تحت عنوان سوگواره «شهید جمهور» کرد.

وی افزود: در طول ۲ روز برگزاری این سوگواره، استقبال خوبی از آن به عمل آمد و ۱۴۹ اثر که با استفاده از موتورهای هوش مصنوعی از جمله دال‌ای، کریا و میدجرنی تولید شده بود به دبیرخانه سوگواره ارسال شد.

مسوول مرکز استانی سازمان فضای مجازی سراج در سیستان و بلوچستان ادامه داد: در پایان این جشنواره داوران سه اثر برتر را معرفی کردند که توسط خانم‌ها مهسا ملکی، زهرا شریفی و زهرا انوری نایینی تولید شده بود.

وی گفت: سوگواره شهید جمهور در ادامه اولین رویداد تولید محتوا با هوش مصنوعی در سیستان و بلوچستان بود که در تاریخ ۳۰ و ۳۱ فروردین‌ ماه با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، دانشگاه سیستان و بلوچستان، جهاد دانشگاهی و موسسه دیجیتال گستر اوشیدا ذیل طرح شهید آوینی برگزار شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.